Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Ο Tσίπρας απειλεί ότι θα σηκωθεί να φύγει.



Ο Tσίπρας απειλεί ότι θα σηκωθεί να φύγει.
Λίγο δύσκολο να το πιστέψω ότι το είπε, αλλά…
’Άμα θες να φύγεις, φύγε,
Στο ‘πα και στο ξαναλέω,
μην θαρείς μετά πως φταίω
όταν μ’ άλλους θα μπλεχτώ….’
*************************
’Έφυγες, και που μ’ αφήνεις
Ένα σπίτι, πώς το κλείνεις…’
*************************
’Φύγε κι άσε με ν’ απομείνω μόνος μου
Φύγε κι άσε με, στο βαρύ τον πόνο μου
Την φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ
Δώσε μ’ απονιά την χαριστική βολή’’
*************************
’Κάποτε έκανα ένα όνειρο τη μέρα,
Τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα,
Φεύγω, τώρα φεύγω..’’
*************************
’Γιατί θες να φύγεις, πού θα πάς
Αφού σ’ αγαπώ και μ’ αγαπάς’’
*************************
’Θα σου φύγω, στο ‘χα πει
Θα σου φύγω, και γέλαγες εσύ
Πριν μ’ αφήσεις ρημάδια και τα όνειρα άδεια
Θα σου φύγω, στο ‘χα πει’’
*************************
’Καλό σου ταξίδι χρυσή μου χαρά,
Αντίο στερνή μου ελπίδα
Τρελός απο θλίψη και δίχως χαρά
Σου γράφω αυτή τη σελίδα…’’
     «'Η θα κλείσει η αξιολόγηση με τα μέτρα που αποφασίσαμε το καλοκαίρι ή… εγώ φεύγω!» διεμήνυσε στον Γάλλο πρόεδρο Ολάντ, ο Έλληνας πρωθυπουργός, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας Realnews.
    Η εφημερίδα, που κυκλοφορεί με βασικό τίτλο «Απειλεί με παραίτηση!», αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο της συνάντησης του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Γάλλο πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ, ενώ -όπως αναφέρει- ανάλογο μήνυμα απέστειλε ο Αλέξης Τσίπρας και στον πρόεδρο του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου