Ο «Κωνσταντής» και «Άγιος Γεώργιος» θα σαλπάρουν μέσα Μαΐου.
Με αύξηση
εισιτηρίου 25% ? Να δούμε ποιος θα μπεί μέσα !
http://www.seleo.gr/
Για τρίτη χρονιά φέτος αρχίζει η
πιλοτική λειτουργία της θαλάσσιας αστικής
συγκοινωνίας στον Θερμαϊκό κόλπο, προκειμένου να
καλυφθούν οι ανάγκες μετακίνησης των Θεσσαλονικέων και των τουριστών.
Από
τον Μάιο έως τα τέλη Ιουνίου πανιά θα ανοίξουν ο «Κωνσταντής»
και ο «Άγιος Γεώργιος»,
συνολικής δυναμικότητας 200 ατόμων, ενώ από την 1η
Ιουλίου θα προστεθεί ακόμη ένα πλοίο, ο «Θερμαϊκός», για να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της
πλοιοκτήτριας εταιρείας που υλοποιεί το έργο, «Thessaloniki Waterways», τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά και ωριαία, ενώ η διαδρομή από
τον Μάιο έως τον Ιούνιο
θα είναι λιμάνι, Λευκός Πύργος και Νέοι
Επιβάτες στο δήμο Θερμαϊκού. Από την 1η
Ιουλίου και έως το τέλος Αυγούστου θα
αυξηθούν οι στάσεις, καθώς τα καραβάκια θα κάνουν τη διαδρομή, λιμάνι, Λευκός Πύργος, μαρίνα Αρετσούς στην
Καλαμαριά (στο ύψος του αεροδρομίου), Νέοι Επιβάτες και Αγία Τριάδα, που θα
αποτελεί τον τελευταίο σταθμό στις ανατολικές ακτές του Θερμαϊκού.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Μακεδόνία, στα
σχέδια του πλοιοκτήτη, Μανώλη Κάιλα είναι ο σχεδιάσμός
να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τα
καραβάκια γύρω στις 15 Μαΐου. Οι
νέες στάσεις που θα δημιουργηθούν σε Καλαμαριά και Αγία Τριάδα με σκοπό την να εξυπηρετήση του κόσμου .
Πρώτος πάντως θα αρχίσει τα δρομολόγια ο «Κωνσταντής»
για να προστεθεί στα τέλη Μαΐου το δεύτερο πλοίο ο «Άγιος Γεώργιος», τα οποία θα κάνουν συνολικά 10 διαδρομές
την ημέρα, δηλαδή 5 δρομολόγια από το λιμάνι
και άλλα 5 από το δήμο Θερμαϊκού.
Πέρυσι το κόστος του εισιτηρίου για κάθε
διαδρομή με τα καραβάκια στοίχιζε 2,50 ευρώ, γεγονός που ως ένα βαθμό
λειτούργησε αποτρεπτικά για τους επιβάτες, ενώ φέτος το κόστος ανεβαίνει στα 3 ευρώ
ανά διαδρομή. Όπως εξήγησε ο πλοιοκτήτης κ. Κάιλας,
μιλώντας στην εφημερίδα Μακεδονία, η αύξηση του εισιτηρίου δεν είναι επιλογή καθώς,
όπως είπε, είναι απολύτως κατανοητό ότι για πολλούς θα θεωρηθεί ακριβό, αλλά
στην παρούσα φάση είναι επιβεβλημένη, λόγω της μεγάλης επιβάρυνσης από το
κόστος που καλείται να πληρώσει η εταιρεία στο λιμάνι. «Από τα 3 ευρώ ανά διαδρομή, το 30% θα αποδίδεται στο λιμάνι.
Ως εκ τούτου είμαστε υποχρεωμένοι να
προχωρήσουμε σε αύξηση, γιατί και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων είναι πολλά»
σημείωσε ο ίδιος.
Την περσινή χρονιά, στο πλαίσιο της
δεύτερης χρονιάς της πιλοτικής λειτουργίας της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας,
τα καραβάκια μετέφεραν περίπου 40.000 επιβάτες,
αρκετοί από τους οποίους ήταν τουρίστες που βρέθηκαν στην πόλη για τις
καλοκαιρινές τους διακοπές.
Σύμφωνα με την κοινοπραξία ο απολογισμός
είναι θετικός, αλλά έδειξε ότι οι πολίτες μετακινήθηκαν με τα πλοία μόνο για
τουριστικό σκοπό και όχι για την εργασία τους, παρότι στόχος ήταν να
μεταφερθούν από την Περαία στη Θεσσαλονίκη
επιβάτες που χρησιμοποιούν αυτοκίνητο για να πάνε στη δουλειά τους. Η εταιρεία
αναφέρει μάλιστα ότι μπορεί να λειτούργησε
αποτρεπτικά για τους επιβάτες το ακριβό εισιτήριο, που έφτανε το 2,5 ευρώ,
αλλά για τα έξοδα του πλοίου ήταν χαμηλό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου