Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

4.ΕΥΧΕΣ ΑΓΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ

4.ΕΥΧΕΣ ΑΓΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ
Του Ιωάννη Ζάχου
    Ευχές, ευχές, ευχές..... λαμβάνουμε και δίνουμε τούτες τις Άγιες μέρες, όπως αρμόζει σύμφωνα με την Ελληνική Παράδοση και τα Ορθόδοξα Χριστιανικά έθιμα του τόπου μας.....
    Αντί όμως για στερεότυπες ευχές, προτίμησα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου.
    Έτσι λοιπόν, αγαπημένοι μου συγγενείς, φίλοι, συμμαθητές, γνωστοί, όλοι ανεξαιρέτως αγαπητοί, με καθυστέρηση αποστολής ευχών, εξαιτίας βλάβης του Η/Υ μου (ως γνήσιος παλιός κομπιουτεράς που σέβεται τον εαυτό του), εύχομαι στον καθένα ξεχωριστά, πρωτίστως, να του έρθουν όλα βολικά και να του δοθεί λύση στα προβλήματά του, που αντιλαμβάνομαι πως είναι αρκετά, για άλλους μεγάλα και περισσότερο σοβαρά, για άλλους λιγότερο, με τη διαπίστωση πως όσο ζούμε αυτά θα αυξάνονται και πληθύνονται...
    Ένα όμως θα σας πω, που το επαναλαμβάνω συνέχεια:
    Δεν εγκαταλείπουμε, αγωνιζόμαστε συνέχεια. Επειδή έχουμε υποχρέωση ως χριστιανοί ορθόδοξοι, ως Έλληνες, ως γονείς, έναντι της κοινωνίας και των παιδιών μας. Επειδή το μέλλον δεν το κληρονομήσαμε από τους γονείς μας, αλλά το δανειστήκαμε από τα παιδιά μας.
    Παλέψτε, χαμογελάστε και δώστε κουράγιο και δύναμη σε κάθε πονεμένο, δυσπραγούντα, αβοήθητο αδελφό. Κι άν έχετε οικονομική δυνατότητα έστω και μικρή, δώστε φιλανθρωπία από το υστέρημά σας.
Θυμηθείτε ότι καλούμεθα όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας απέναντι στην Πατρίδα, στη Σημαία, στον Ελληνισμό και στην Ελευθερία!!! Η Ελλάδα είναι οι Έλληνες και τώρα ας μας ενώσει ό,τι μας χώριζε!
    Για να μην παρεξηγηθώ, η αναφορά στον "Θεό" (με την έννοια που ακούω συχνά γύρω μου: “έχει ο Θεός”), αφορά αυτούς που περιμένουν εξ' ουρανού λύσεις, για θέματα που ο μεγαλοδύναμος δεν ασχολείται παραδοσιακά, και θέματα που τα λύναμε ανέκαθεν εμείς, οι κοινοί θνητοί!
    Μην λησμονείτε ότι ο κάθε πολιτικός –και μερικοί περισσότερο των άλλων– μας μιλάνε για τα ιδανικά και τα οράματα της Πατρίδας. Οι πράξεις τους όμως τους προδίδουν, κι ας προσπαθούν μάταια να μας πείσουν, ότι η εναλλαγή και η μεταπήδηση σε πολιτικά κόμματα δεν γίνεται για προσωπικούς λόγους, παρά τάχα μόνο για ... εθνικούς.
    Ακόμη, όποιος μιλάει για ελευθερία και ανεξαρτησία, χωρίς να είναι έτοιμος να ματώσει, είναι απατεώνας. Ούτε το δικαστήριο της Χάγης ούτε οποιοσδήποτε άλλος διεθνής οργανισμός μπορεί να αποφανθεί αν επιτρέπεται να αναπνέουμε ακόμη τον αέρα της πατρίδας μας, ή αν η Θράκη, η Κύπρος και τα νησιά είναι δικά μας.
    Η αλήθεια είναι μία και πανάρχαιη: Δικό σου είναι μόνο αυτό που μπορείς να προστατεύσεις!!!
Διάβασα κάπου: «Άλυτος γρίφος η ψυχή του ανθρώπου, άβυσσος η νοημοσύνη μίας κοινωνίας, εγκληματικές οι ανοχές και οι αντοχές της, θα έλεγε κανείς, αδυνατώντας να ερμηνεύσει αυτά που συμβαίνουν, χρησιμοποιώντας την κοινή λογική, η οποία ελπίζουμε προσωρινά, να έχει εγκαταλείψει την Ελλάδα».
    Σίγουρα όμως, σας διαβεβαιώνω ότι δεν το "βάζω κάτω" και κανένας μας δεν πρέπει να το κάνει. Νοιώθω ότι είμαι και είμαστε πραγματικοί Έλληνες και την Πατρίδα την έχουμε στην ψυχή και την καρδιά μας. Εγώ θα είμαι πάντα μπροστά και κάθε μέρα θα συμπαρασύρω κι άλλους μαζί μου. Δεν υπάρχει όριο προσφοράς για το μεγαλείο της Πατρίδας!
    Με αυτές τις σκέψεις καθημερινά να απασχολούν το μυαλό μου και να βασανίζουν την ψυχή μου, σας εύχομαι για το νέο έτος. Ναι, θα είναι δυσκολότερο, είμαι σίγουρος.

    Εμείς όμως πώς θα αντιδράσουμε; πώς το αντιμετωπίσουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου