Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (3/7/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (3/7/2019)
    Κάποιος θα μου πεί: «Καλά, τα παγωτατζίδικα τι τα έβαλες τώρα;» Ά, όλα κι όλα! Δεν έχει δίκιο! Κατ’ αρχή, είναι ένα ΘΕΜΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ! Δεν χρειάζεται περαιτέρω επεξήγηση. Και επι πλέον, είναι για όσους τριγυρνάν στις προεκλογικές συγκεντρώσεις υποψηφίων «βολευτών», για να ξέρουν στο ενδιάμεσο, πού μπορούν να δροσιστούν…. ευπρεπώς!
------------------------------------------------
    Αυτό, συμβαίνει για πάρα πολλά χρόνια συνεχώς, και παραμένει αδιανόητο. Όσοι Δημ. Υπάλληλοι κτλ θα ασχοληθούν με τις εκλογές,  πολλοί λόγω θέσεως και βαθμού που λέγαμε, θα αμειφθούν από 130 μέχρι 1.800 ευρώ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. Τα μέλη των Εφορευτικών Επιτροπών, δεν παίρνουν δεκάρα τσακιστή, άσχετα εάν απασχολούνται από τα ξημερώματα μέχρι τα βαθειά μεσάνυχτα στα Εκλογικά Τμήματα. Είναι ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΒΙΑΙΩΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΘΕΝΤΕΣ! (κάτι μου θυμίζει αυτό…) Και τους απειλούν και από πάνω, πως αν δεν πάνε θα έχουν νομικές επιπτώσεις!!!! ( φυλάκιση κτλ). Προσωπικά, εάν είχα επιλεγεί ως… «εθελοντής», ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ! Γιατί, είναι κοροϊδία απερίγραπτη! Εκλογές θέλουν; ΝΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ! Εάν εγκαίρως είχαν ζητήσει εθελοντές, ιδιαίτερα σήμερα με την ανεργία «στο ταβάνι» , και πλήρωναν 150 ευρώ π.χ., και το πρόβλημα θα έλυναν, και θα επιτελουσαν κοινωνικό έργο. Τώρα, βρέστε μου εσείς έναν λόγο, για να παρουσιαστούν στα ΕΤ τα μέλη των επιτροπών. Εγώ, δεν βλέπω κανένα!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου