Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Τι απαντά η κατασκευάστρια εταιρία για το ατύχημα στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας



Τι απαντά η κατασκευάστρια εταιρία για το ατύχημα στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας
Μάλλον δεν μας τα λέει καλά η κατασκευάστρια εταιρεία…
Οι συγκεκριμένες σχάρες, χρησιμοποιούνται και σε μέρη από όπου ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και δεν παθαίνουν τίποτα.
Εκτός και εάν υπάρχουν ποιότητες ‘’Α’’ και ‘’Β’’, οπότε μπορούν να σπάσουν και από παιδικό καροτσάκι.
Έχω την πεποίθηση, ότι το…’’ελληνικό δαιμόνιο’’ έκανε πάλι τις λαμογιές του.
Φυσικά, ο Δήμος συνυπεύθυνος, γιατί προφανώς δεν παρέλαβε κανονικά το έργο.
Πάντως, μια ‘’ΣΥΓΓΝΩΜΗ’’ δεν είναι αρκετή.
    Απαντήσεις μετά το ατύχημα που σημειώθηκε στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας και δημοσιοποίησε το seleo.gr δίνει με ανακοίνωση της η ανάδοχος κοινοπραξία που ανέλαβε την κατασκευή του έργου.
    Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά το γεγονός ότι έχουν «βρεθεί ραγισμένες ή και σπασμένες σχάρες οφείλεται στο ότι διέρχονται από πάνω τους αυτοκίνητα και φορτηγά, κατά παράβαση της χρήσης του πεζόδρομου και από την αυθαίρετη χρήση των αποτρεπτικών βυθιζόμενων μπαρών, από οποιουσδήποτε, των καταστηματαρχών και των κατοίκων της περιοχής μη εξαιρουμένων». Επίσης επισημαίνει ότι «το έργο έχει από 1/7/2015 παραδοθεί και παραληφθεί διοικητικά από το Δήμο Θεσσαλονίκης, και κατά συνέπεια, έκτοτε η ευθύνη συντήρησης από την χρήση και τις φθορές δεν ανήκει στην ανάδοχο, σύμφωνα με την νομοθεσία
    Αναλυτικά η ανακοίνωση της κοινοπραξίας ΤΕΧΝΟ∆ΟΜΗΣΗ Ο.Ε. – ΜΕΚ Ο.Ε.,
    «Το περιστατικό οφείλεται σε υποχώρηση σχάρας απορροής ομβρίων που πιθανότατα ήταν ΗΔΗ ραγισμένη, και ΟΧΙ σε υποχώρηση του φρεατίου όπως αναφέρθηκε λανθασμένα. Οι σχάρες αυτές είναι από γρανίτη και έχουν κατασκευαστεί και παραδοθεί ΑΚΡΙΒΩΣ σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μελέτης. Το γεγονός ότι πολλές από αυτές έχουν βρεθεί ραγισμένες ή και σπασμένες οφείλεται στο ότι διέρχονται από πάνω τους αυτοκίνητα και φορτηγά, κατά παράβαση της χρήσης του πεζόδρομου και από την αυθαίρετη χρήση των αποτρεπτικών βυθιζόμενων μπαρών, από οποιουσδήποτε, των καταστηματαρχών και των κατοίκων της περιοχής μη εξαιρουμένων. Οι σχάρες ΔΕΝ έχουν προβλεφθεί σύμφωνα με τη μελέτη για τέτοια χρήση, και η περιστασιακή όδευση των οχημάτων οφείλει να γίνεται εκτός των ορίων τους.
    Εχουμε ήδη εκφράσει την λύπη και τη συμπαράστασή μας στην παθούσα και της έχουμε δώσει εξηγήσεις για το συμβάν. Είναι προφανές, και σε ότι αφορά την ανάδοχο κοινοπραξία, ότι κακοτεχνία ή αστοχία από την κατασκευή του έργου ΔΕΝ υφίσταται. Ενδεχομένως η επιλογή του υλικού να έχει αποδειχθεί εκ των υστέρων ατυχής, πάντως η ανάδοχος κοινοπραξία δεν ευθύνεται για αυτό, δεδομένου ότι κατασκεύασε το έργο σύμφωνα με τη μελέτη.
    Υπενθυμίζουμε, ότι το έργο έχει από 1/7/2015 παραδοθεί και παραληφθεί διοικητικά από το Δήμο Θεσσαλονίκης, και κατά συνέπεια, έκτοτε η ευθύνη συντήρησης από την χρήση και τις φθορές δεν ανήκει στην ανάδοχο, σύμφωνα με την νομοθεσία. Ηδη πριν από το συμβάν, είχαν δρομολογηθεί ενέργειες του Δήμου για αλλαγή των σχαρών με μεταλλικές, που όμως δεν υπάρχουν έτοιμες στο εμπόριο στις απαιτούμενες διαστάσεις, και απαιτείται για αυτό χρόνος.
    Λυπούμαστε ιδιαίτερα για την αναφορά ανώνυμων, ανεύθυνων, αστήρικτων και εν πολλοίς αβάσιμων γενικευμένων κατηγοριών περί «κακοτεχνιών» και «προχειροτήτων», αλλά και για την αβίαστη υιοθέτηση των παραπάνω «καταγγελιών» από δημοσιογράφους και διαχειριστές ιστοσελίδων που έγινε χωρίς καμία αναζήτηση και αναφορά της άποψης του θιγόμενου, όπως η στοιχειώδης δεοντολογία επιτάσσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου