Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

FIREFLY car rental .ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!!!!



FIREFLY car rental .ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!!!!
Το έστειλε ο Γιάννης Κόντης
    Αγαπητοί μου φίλοι
    σας κοινοποιώ μια σύντομη ιστορία απάτης σε βάρος μου με σκοπό να σας προφυλάξω από απατεώνες, εκ συστήματος, σαν αυτούς.
    Σε πρόσφατό μου ταξείδι στη ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, έκλεισα τα αεροπορικά εισιτήρια μου με την εταιρεία RYANAIR και μέσω της ιστοσελίδας της, ενοικίασα και αυτοκίνητο για 4 ημέρες, από την εταιρεία FIREFLY car rental, θυγατρική της HERTZ και συνεργαζόμενη με τη RYANAIR . Το συνολικό κόστος και για τις 4 ημέρες και σύμφωνα με την προσφορά (που έχω στα χέρια μου) ήταν 41,47 ευρώ και περιελάμβανε ασφάλεια και φόρους πλην καυσίμων. Τα χρήματα δε αυτά προκρατήθηκαν από την πιστωτική μου κάρτα
    Η περιπέτειά μου ξεκίνησε όταν έφτασα στο αεροδρόμιο της GIRONA (140 χλμ μακρυά από τη Βαρκελώνη) αργά το απόγευμα και πήγα στο γκισέ της εταιρείας FIREFLY car rental για να παραλάβω το συμφωνηθέν αυτοκίνητο.
    Στο υπόψη γκισέ υπήρχαν δύο αγενέστατες και ανεκπαίδευτες κοπέλες, υπάλληλοι της παραπάνω εταιρείας, οι οποίες δεν ήξεραν τι τους γινότανε με αποτέλεσμα να περιμένω περίπου μία ώρα για να εξυπηρετηθώ. Όταν ήρθε η σειρά μου, μου ζήτησαν επιπλέον 150 ευρω, για να παραλάβω το αυτοκίνητο. Σε εύλογη ερώτηση μου, μου απάντησαν ότι τα 41,47 ευρώ που είχα προπληρώσει ήταν μόνο για την κράτηση του αυτοκινήτου και τα υπόλοιπα για service, καύσιμα και ασφάλεια. Όταν τους έδειξα τη συμφωνία που είχα από το internet και περιλαμβάνεται και η ασφάλεια μου απάντησαν ότι στη Ισπανία είναι υποχρεωτικό να έχω και την SUPER CDW και κατέληξαν στο "TAKE IT OR LEAVE IT". Μετά από αρκετούς διαπληκτισμούς, αποφάσισα να μην παραλάβω το αυτοκίνητο και ας χάσω τα 42 ευρώ. Όταν τούς το ανακοίνωσα με πληροφόρησαν ότι έπρεπε να πληρώσω άλλα 119 ευρώ ως πρόστιμο (NOT SHOWN). Περίπτωση καθαρού εκβιασμού
    Λόγω του ότι είχε πια νυχτώσει, ήμασταν κουρασμένοι από το ταξείδι και είχα να οδηγήσω για πρώτη φορά σε άγνωστη χώρα δέχθηκα να παραλάβω το αυτοκίνητο, να υπογράψω το σχετικό έγγραφο παραλαβής και να φύγω βρίζοντας.
    Όταν επέστρεψα στην Ελλάδα έψαξα στο διαδίκτυο για να δώ τι είδους εταιρεία είναι η FIREFLY car rental διαπίστωσα ότι είναι η μετονομασθείσα, αμαρτωλή ADVANDAGE και έχει εξαπατήσει αρκετό κόσμο (μέχρι και δημοσιογράφος, θύμα της, έκανε σχετική εκπομπή στο BBC).
    Μετά από όλα αυτά έστειλα σχετικές επιστολές διαμαρτυρίας στους:
- RYANAIR . Αποποιήθηκε οποιασδήποτε ευθύνης και με παρέπεμψε στη FIREFLY car rental.
- HERTZ. Ουδεμία απάντηση και μάλιστα μπλοκάρισε το mail μου για να μη τους ξαναενοχλήσω.
- Ισπανική πρεσβεία στην Ελλάδα. Ουδεμία απάντηση
- FIREFLY car rental. Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Επιστολή απάντησης γεμάτη ψέματα και αηδίες, όπως κάθε απατεώνας που σέβεται τον εαυτό του.
    Και το κλου της υπόθεσης: Μετά από καιρό είδα ακόμη μία χρέωση στη πιστωτική μου κάρτα ύψους 50 ευρώ, ως πρόστιμο γιατί μετά την παράδοση του αυτοκινήτου βρήκαν heavy tobacco smell in the car. Άντε μετά ν΄ αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Υπόψη ότι ούτε εγω, ούτε η σύντροφός μου είμαστε καπνιστές, εδώ και χρόνια. Θα μπορούσαν βεβαια να ισχυρισθούν (όπως κάνουν άλλες εγχώριες εταιρίες) ότι το αυτοκίνητο είχε ζημιές, αλλά ήταν ενημερωμένοι!!! ότι το είχα φωτογραφίσει πριν και μετά.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
1. Κοινοποιήστε την παρούσα σ' όλες σας τις επαφές. Μ' αυτό τον τρόπο και θα τους προστατεύσετε αλλά έτσι πολεμιούνται οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
2. Πριν κάνετε οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω internet ψάξτε προσεκτικά το ποιόν του άλλου και διαβάστε τα σχόλια προηγουμένων.
3. Να έχετε δύο πιστωτικές κάρτες. Τη μία για τις καθημερινές σας δοσοληψίες και την άλλη για τις συναλλαγές σας στο διαδίκτυο. Έτσι θα έχετε τη δυνατότητα μπλοκαρίσματος της δεύτερης σε περίπτωση απατεώνα (μέσω ακύρωσης λόγω...απώλειας) και μετά αυτός θα πάρει τα....
Υ.Γ Αναλαμβάνω πλήρως και ενυπόγραφα την ευθύνη για την ακρίβεια των παραπάνω αναγραφομένων.
Σας χαιρετώ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου