Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/7/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/7/2019)
   Έχω μία απορία. Γιατί στις αναμνηστικές φωτογραφίες ολόκληρης της ομάδος ποδοσφαίρου, άυτοί που είναι στην πρώτη σειρά, φαίνονται σαν…. χεσμένοι; Εντάξει, για να φαίνονται οι πισινοί τους, όμως αυτή δεν είναι και στάση….
------------------------------------------------
    Συγχαρητήρια στους αδελφούς μας Κυπρίους! Ανήμερα της επετείου της εισβολής, πάνε εκδρομούλες στα κατεχόμενα ( ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΩΜΑΤΑ! ) για… βόλτες και… ψώνια!!! Ακόμα μια φορά, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Μην πείτε πως δεν είναι όλοι έτσι, σύμφωνοι, δεν είναι. Όπως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι κοντοί…. Ας μην ξεχνάμε, πως μετά το 74, την «χρυσώσαμε» την Κύπρο, με τον πρόεδρό της να έρχεται κάθε τόσο και λιγάκι, με απλωμένο το χέρι σαν ζήτουλας. Εγώ τα θυμάμαι. Μήπως αισθανόμασταν τύψεις για το ότι δεν στείλαμε στρατό μετά την εισβολή; Άστα, μην τα πολυανακατεύεις, γιατί θα βγεί απερίγραπτη δυσωδία. Σκοτώθηκαν πολλοί Έλληνες στην Κύπρο. Και όχι όλοι από Τούρκους. Δεν θέλω να συνεχίσω…. Τώρα, πάνε για τα ψώνια τους. Εάν γίνει καμία «στραβή», πάλι θα ζητάν βοήθεια. Παλιά δουλειά….
------------------------------------------------
    Καλά, ποιος νόμισε ότι είναι ο Σέρτζιο Ράμος; Ήθελε να κάνει… αυλή για το σπίτι του και ¨ξεπάτωσε» καμιά εκατοστή αιωνόβια δένδρα! Πάλι καλά που τον «τσίμπησαν» και του έριξαν πρόστιμο 250.000 ευρώ. Ποιος νομίζει πως έιναι; Και , σε 10 χρόνια το πολύ, ξέρει ποιος θα είναι πλέον;;;;
------------------------------------------------
    Έκανε δηλώσεις και υποσχέθηκε διάφορα σοβαρά πράγματα ο Μητσοτάκης, για το εγγύς μέλλον. Εγώ, ένα θα πώ, πως δεν ισχύει η παροιμία «Ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί μου φά το»! Περιμένουμε, και ελπίζω, όχι στην… γωνία!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου