Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/7/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/7/2019)
    Κάποιοι, ίσως θα έχουν την απορία, γιατί τόσες πολλές αναρτήσεις για την Εισβολή στην Κύπρο, και μάλιστα οι ίδιες όπως και πέρσι ( και πρόπερσι…. και αντιπρόπερσι…) Είναι για να μην ξεχνάμε το τι έγινε τότε, το πώς έγινε και το γιατί έγινε. Εγώ τα έζησα από την Αθήνα στην αρχή και από τις Σέρρες στη συνέχεια. Κάποιοι όμως φίλοι και συμμαθητές μου, τα έζησαν από ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ! Ειλικρινά, τους θαυμάζω!
------------------------------------------------
    Από ότι φαίνεται, ο Χρυσοχοϊδης κάλυψε το «και με τον αγροφύλακα και με τον χωροφύλακα» στην τοποθέτηση του νέου αρχηγού ΕΛ.ΑΣ. Πήρε λίγο από ΚΑΡΑΜΑΝΛή και λίγο από κρητικό ( ΜητσοτΑΚΗΣ, ντέ…) και έφτιαξε το «Καραμαλάκης»! Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, του εύχομαι καλή επιτυχία και πολλή τύχη ( θα την χρειαστεί…)
------------------------------------------------
    Σεισμός στην Αθήνα. Αναρωτιέμαι, μήπως η «καντεμιά»  είναι κληρονομική…..
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου