Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (13/7/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (13/7/2019)
    Αυτή η Πανσέληνος στη ΔΕΘ την 17η Ιουλίου, μου φαίνεται πολύ καλή, κρίνοντας από τον υπεύθυνο ( Λευτερης Κογκαλίδης, ο… «αιώνιος»… θυμάστε την ραδιοφωνική εκπομπή του ’60 «Ντισκοτέκ για νεολαία»; ) και τους καλλιτέχνες των οποίων τα τραγούδια θα ακουστούν, κυρίως από ό τι καταλαβαίνω, ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 60 και 70. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ!
------------------------------------------------
    Άρχισαν να ανακαλούνται αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ, γενικώς… Καλό αυτό! Προς το παρόν, πρόσφατες και σχετικά μικρού ενδιαφέροντος, αλλά ενδεικτικές της ακολουθουμένης πολιτικής. Να δούμε, πότε θα φτάσουμε και στις σοβαρές.
------------------------------------------------
    Και οι… «καλοί μας φίλοι», το χαβά τους! Και πάλι ζητούν να τους δώσουμε τους 8 αξιωματικούς που θεωρούν τρομοκράτες. Βέβαια, νέα κυβέρνηση τώρα, δεν ξέρεις τι γίνεται, μπορεί να τους δώσουν. Αν και προσωπικά, ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου