Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Η εξομολόγηση του σεξομανή


Η εξομολόγηση του σεξομανή
    Ο παπάς της ενορίας εξομολογεί έναν νεαρό. Τον έχει βάλει να σκύψει όπως γίνεται η εξομολόγηση και τον ρωτάει:
«
Πες μου τέκνον μου, τι αμαρτίες έχεις κάνει
«
Να πάτερ, πριν μία βδομάδα πήγα στο σπίτι της αρραβωνιαστικιάς μου αλλά δεν ήταν εκεί. Ήταν όμως εκεί η μεγάλη της αδερφή. Ε, μόνος εγώ, μόνη αυτή στο σπίτι. Έγινε η «στραβή»…».
«
Μα παιδάκι μου, με την αδερφή της; Αυτή είναι μεγάλη αμαρτία» του λέει ο παπάς.
«
Και δεν είναι μόνο αυτό παπά μου» συνεχίζει ο σεξομανής «την άλλη μέρα πήγα πάλι σπίτι και ήταν εκεί η μικρή της αδερφή. Ε, μόνος εγώ, μόνη αυτή. Έγινε η «στραβή»…».
    Ο παπάς φρύαξε:
«Μα είναι δυνατόν, τέκνον μου! Και με την άλλη της αδερφή; Αυτή είναι μεγάλη αμαρτία».
«
Και δεν σταματάει εκεί το κακό παπά μου» του λέει ο σεξομανής «την άλλη μέρα πήγα πάλι σπίτι και ήταν εκεί ο αδερφός της. Ε, μόνος εγώ, μόνος αυτός. Έγινε η «στραβή»…».
«
Τι λες βρε αρματολέ!» ωρύεται ο παπάς…
    Και συνεχίζει ο σεξομανής:
«
Και δεν σταματάει εκεί το κακό παπά μου, την άλλη μέρα πήγα πάλι σπίτι και ήταν εκεί ο……..»
    Αλλά δεν προλαβαίνει να τελειώσει τη φράση του και καταλαβαίνει ότι ο παπάς έχει φύγει. Σηκώνει το κεφάλι και τον βλέπει να τρέχει έξω από την εκκλησία.
«
Πάτερ που πας;» του φωνάζει
    και ο παπάς του απαντά:
«
Μόνος εγώ, μόνος εσύ, ε, άσε μη γίνει καμιά «στραβή»!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου