Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (29/6/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (29/6/2018)
Ανδρέας
     Η υπόθεση, άρχισε να θυμίζει λιγάκι τους «εικονομάχους» και τους «εικονολάτρες» του Βυζαντίου. Από λεπτομέρειες είχε ξεκινήσει τότε το θέμα, και εξελίχθηκε σε μέγα, όπως θα θυμάστε από  την ιστορία. Παρακάτω, έχω μια ανάρτηση για τις εικόνες. Καλή η Θρησκεία μας, όμως καλή πρέπει να είναι και η λογική μας. Δεν μπορώ να διανοηθώ, πως κάποιες εικόνες είναι «άγιες». Δεν το δέχεται η λογική μου. Ένα δημιούργημα ανθρώπου, έστω και άγιου, δεν είναι δυνατόν να είναι άγιο. Προφανώς, έχουμε μπερδέψει το ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ με το ΑΓΙΑ ΕΙΚΟΝΑ! Πέσαμε σε περίοδο «αγιοποιήσεως» των πάντων! Σίγουρα, δεν είναι αυτή η πραγματική μορφή της θρησκείας μας, την οποία σέβομαι και ακολουθώ ( και θα ακολουθώ… ) Όλα αυτά, υποδαυλίζουν τον έρποντα φανατισμό και θρησκοληψία που δυστυχώς υπάρχει σε αρκετούς. Εντάξει, οι άγιοί μας. Όμως, τα υπόλοιπα ποτέ δεν τα κατάλαβα. Ας με συγχωρήσει ο καλός μου φίλος Γιώργος…  Υπόψη, πως πρόσφατα κατασκεύασα εικονοστάσι στο σπίτι μου, για τις εικόνες της οικογένειάς μου. Όλα αυτά, είναι σκέψεις μου, και δεν πρόκειται να επιχειρηματολογήσω, ούτε να έρθω σε αντιπαράθεση με οποιονδήποτε.
-------------------------------------------
    Κανείς δεν πίεσε τον Τσίπρα και τους «συν αυτώ» να δώσουν το «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στους σκοπιανούς. Μόνοι τους το έκαναν επειδή το ήθελαν! Άσχετο, εάν βολεύει τους… «συμμάχους» μας. Για όποιον δεν το κατάλαβε ακόμα, Ο 4ος ΓΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ!
-------------------------------------------
    Τα καλύτερα «χασάπικα» στην Ελλάδα, είναι στη Μύκονο. Εκεί, η τιμή για μπούτι , στήθος, νεφραμιά, κωλομέρι  κτλ έχει πάει στα ύψη. Μόνο που από έξω, δεν γράφουν… «ζώντα ζώα» όπως λένε και οι ζωέμποροι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου