Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (9/1/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (9/1/2020)
      Καλά που υπάρχουν και οι φίλοι, που μου στέλνουν αρκετά πράγματα, διευκολύνοντας το έργο μου. Τους ευχαριστώ ιδιαίτερα! Κατά ένα μέρος, η δραστηριότητα του μπλόκ οφείλεται σε αυτούς!
------------------------------------------
    Μετά τις εορταστικες ημερες, που τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ ήταν όπως ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι ( από συνωστισμό, όχι από συχνότητα, αυτή ήταν και πάλι «φαρμακερή» ) σήμερα επανήλθαμε στην κανονικότητα! Στριμωξίδι, φασαρία! Και είναι και κάποιοι που μόλις μπαίνουν, κάθονται στην πόρτα σαν «σημαδούρα» και δεν αφήνουν τους υπόλοιπους να πάνε παραμέσα! Έλεος πιά!
------------------------------------------
    Μήπως το ΜΤΣ, στο θέμα του «13ου μερίσματος» μας παίζει την κολοκυθιά; Γιατί έτσι φαίνεται, από όσα αναφέρει η ΠΟΣ, στην οποία έχω εμπιστοσύνη! Φαίνεται πως το ΜΤΣ θέλει να έχει «καβάντζα», για…. ότι δεί! Βέβαια, με ένα μέρισμα ( 100 ευρώ) δεν θα σωζόμασταν, όμως όταν το δίνουν τα ΜΤ Αεροπορίας και Ναυτικού, δεν βλέπω τον λόγο να μην το δίνει και το ΜΤΣ. Το ότι δεν το επιτρέπει η νομοθεσία, είναι κουραφέξαλα, αφού οι νόμοι είναι ίδιοι για όλους! Η μόνη διορθωτική ενέργεια που μπορεί να γίνει πλέον, είνι όχι να δώσει 13ο μέρισμα, αλλά να αυξήσει το ήδη μέρισμα που δίνει.
------------------------------------------
     ‘Εγινε και η συνάντηση Μητσοτάκη – Τράμπ στην Ουάσιγκτων…. Τα αποτελέσματα; Γιατί, περίμενε κανείς αποτελέσματα; Όλο φιληναφήματα και συμπάθεια! Τι περιμέναμε, να βγεί ο Τράμπ και να ανακοινώσει πολεμο με την Τουρκία; Το μόνο όφελος, ήταν προσωπικό για τον Μητσοτάκη, αφού τον πήγαν και είδε αγώνα μπάσκετ του ΝΒΑ… Άντε, και σε άλλα με υγεία….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου