Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΖΗΤΩ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΖΗΤΩ
του Βασίλη Ευστρ.Ναζλή
Τα αισθήματα, οι επιθυμίες κι οι σκέψεις,
ψηφίδες άτακτα ριγμένες,
πάνω στου μυαλού μου το μωσαϊκό.

Κατρακυλούν, χτυπιούνται,
για να φτιάξουν τη μορφή σου.
Σκυφτός πηγαίνω, μόνος,
όχι από την κούραση,
αλλά από την αναμονή της λύτρωσης!

Στους άδειους δρόμους ψάχνω
τον χαμένο μου εαυτό,
ανάμεσα σε πυλωτές και δρόμους
............σκονισμένους,
αχθοφόρος του παρελθόντος μου,
μέσα στην σιωπή του.... μέλλοντος μου!!

Πέτρινα σμιλεμένο το πρόσωπο
του κόσμου γύρω μου,
ακούω της άναρθρες κραυγές της σιωπής του.


Ξινή η γεύση της ηδονής στα χείλη μου,
μέσα στης ήττας μου τον... θρίαμβο.
Προχωρώ σε μία άχρωμη εποχή,
με ψεύτικο έλκηθρο και κενά τα μάτια,
γλιστρώ στης ανομίας μου τον απύθμενο βυθό,
ταξιδιώτης στο τίποτε!!!

Σύριγγες ψάχνω απεγνωσμένα,
για να γεμίσω τις φλέβες μου
με........... συγκίνηση...., στις παγωμένες νυχτιές μου,
με μιά κάμα καρφωμένη στο στέρνο μου
και χίλιες αιχμηρές, φλογισμένες, στα σωθικά μου
μπηγμένες πρόκες, να με σέρνουν δέσμιο
στ΄ ανέμου τα σημάδια σ' αέναο κύκλο
σισίφειας κατάρας,
ταξίδι στην κόλαση σώματος και μυαλού!!!

Δυσοίωνα αιωρούμαι στην άβυσσο ζωή μου,
μία καρακατούρα αόριστη μουντζούρα,
παρακατιανό θόλωμα
μπροστά στη δύναμη τ' αφέντη των σωθικών μου,
που ατίθασος καβαλάρης κυλά στις φλέβες μου!!

Υποταγμένος είμαι στη θέληση του
κι ας μ' οδηγεί στο βάραθρο, σε μόνιμη υποταγή,
χωρίς δίοδο διαφυγής σ'ένα αργό ωκεανό.

Ζω καθημερινά με το φθαρτό θάνατο μου,
πάνω στην κόψη της..... ζωής!!
ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΖΗΣΩ ΝΑ ΣΩΘΩ,
Β Ο Η Θ Ε Ι Σ Τ Ε   Μ Ε.!!!!!!!!

Υστερόγραφο
    Το παρόν γράφηκε πριν 15 χρόνια υπό συναισθηματική έξαρση, μετά από μία εικόνα που εκτυλίχθηκε μπροστά μου κατά την κίνηση μου στην οδό Βεραντζέρου στην Ομόνοια.
    Μετά από ενεργή διδασκαλία του μαθήματος των ναρκωτικών στους Δόκιμους Αστυφύλακες της Σχολής Αστυφυλάκων Διδυμοτείχου, επί 10 ετία, είδα πολλά και έμαθα και εγώ πολλά για το πρόβλημα των ναρκωτικών και τις επιπτώσεις από την χρήση τους.
    Ας κινητοποιηθούμε όλοι για να αποκτήσουμε γνώση, αλλά και να θωρακίσουμε την νεολαία της πατρίδας, τα παιδιά και τα εγγόνια μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου