Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/1/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/1/2020)
    Από ό τι φαίνεται, οι «ενδοοικογενειακές» έριδες στην Ορθόδοξη εκκλησία, καλά κρατούν! Τα Πατριαρχεία, αντιμάχονται το ένα το άλλο, για το ποιο έχει την πρωτοκαθεδρία! Και ανακατεύονται πολλοί «άγιοι», που μόνο άγιοι δεν είναι! Και μέσα σε όλους, ανακατεύεται και ο φίλος μου ο Γιώργος, μετά από πανω από 200 ταξίδια στους Άγιους Τόπους! Δεν έχει σημασία, εάν έχει δίκιο ΄η άδικο. Σημασία εχει πως όταν μαλώνουν τα βουβάλια, την «πληρώνουν» τα βατράχια… Εις τα υπόψιν!
------------------------------------------
    Άρχισαν και οι δημοσιεύσεις για τις φορολογικές δηλώσεις! Που θα ολοκληρωθούν, ως συνήθως, τον… ΙΟΥΝΙΟ! Και θα αρχίσουν να μας «πρήζουν» με το τι να προσέξουμε και τι έχει ενδιαφέρον, τι να μην ξεχάσουμε και άλλα παρόμοια. Και όλα αυτά, για να γράψουν κάτι! Πολλά από αυτά, θα τα αναδημοσιεύσω εν καιρώ, όμως αυτό που λέω και κάνω πάντα και ο ίδιος, είναι να περιμένουμε το «έντυπο οδηγιών» όταν βγεί, να το μελετήσουμε καλά, και έπειτα να προχωρήσουμε στο Ε1. Μέχρι τότε, έ, να ‘χαμε να λέγαμε….
------------------------------------------
    Αμ, δεν είναι μόνο τα ροφήματα που ανεβάζουν το ουρικό οξύ… Για «πλάκωσε» τα αρνάκια και τα θαλασσινά ( μύδια, στρείδια, χάβαρα κτλ) και σου λέω εγώ που θα φτάσει! Δηλαδή, δεν θα φάμε τέτοια; Φυσικά και θα φάμε, αλλά… με μέτρο!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου