Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Αγίας Σοφίας: Καταστροφές στον πεζόδρομο μόλις παραδόθηκε!



Αγίας Σοφίας: Καταστροφές στον πεζόδρομο μόλις παραδόθηκε!
Ας κάνουμε όλοι ό τι μπορούμε να σταματήσουν αυτά τα αίσχη!
Στείλτε τα ‘’στραβά’’ στην Ηλ. Δνση (opengov.thessaloniki.gr), και ίσως κάτι γίνει σε κάποιες περιπτώσεις.Όχι πως περιμένω και πολλά , βέβαια…
Όσο για τα ‘’παρκαρίσματα’’, διπλά και τρίδιπλα, μία λύση υπάρχει μόνον, ΤΟ ΣΟΥΒΛΙ!. (ίσως είναι σατιρική εφημερίδα, ποιος ξέρει ?? )
Της Βαρβάρας Ζούκα
    Άρχισε το… γράφε σβήνε στον άξονα της Αγίας Σοφίας, αφού, προτού καλά καλά συμπληρωθούν δεκαπέντε ημέρες από την παράδοση του ανακαινισμένου πεζόδρομου, ο οποίος μάλιστα κόστισε στους Θεσσαλονικείς περί το 1,2 εκατ. ευρώ, ασυνείδητοι πολίτες δεν δίστασαν να προκαλέσουν φθορές στον αστικό εξοπλισμό που τοποθετήθηκε στο χώρο.
    Οι πρώτες ζημιές παρατηρήθηκαν στα καθιστικά που έχουν τοποθετηθεί στον άξονα της Αγίας Σοφίας, όπως και στον κάθετο πεζόδρομο της Αγίας Θεοδώρας, τα οποία καταμουτζουρώθηκαν με σπρέι. Τα περιστατικά αυτά προκάλεσαν την αγανάκτηση του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάση Παππά, ο οποίος με σχετική εντολή του προς τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες ζήτησε να υπάρξει άμεση παρέμβαση για τον καθαρισμό των καθιστικών.
    Το σκηνικό με τους βανδαλισμούς σε έργα μεγάλης κλίμακας είναι γνώριμο στο δήμο Θεσσαλονίκης, αφού ανάλογα προβλήματα υπάρχουν και στη νέα παραλία και μάλιστα από την πρώτη ημέρα παράδοσης του ανακαινισμένου πλακόστρωτου. «Αυτοί γράφουν κι εμείς σβήνουμε. Να δούμε ποιος θα κουραστεί πρώτος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς, παρατηρώντας ότι είναι αδιανόητο πολίτες να προκαλούν φθορές σε έργα που υλοποιήθηκαν για τους ίδιους.
Μέσω διαδικτύου οι καταγγελίες
    Οι πρώτες καταγγελίες για τις φθορές στον αστικό εξοπλισμό του ανακαινισμένου πεζόδρομου της Αγίας Σοφίας ετέθησαν σε γνώση του δήμου Θεσσαλονίκης ηλεκτρονικά, μέσω της νέας διαδικτυακής πύλης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (opengov.thessaloniki.gr). Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Σπύρο Πέγκα η πύλη αυτή δημιουργήθηκε ακριβώς σε μία προσπάθεια να τονωθεί η ενεργή συμμετοχή των πολιτών σε ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος, αλλά και να ενδυναμωθούν οι αρχές της διαφάνειας και της λογοδοσίας.
    Μέσω της ειδικής παραπομπής που υπάρχει στη νέα πύλη ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης για την υποδοχή καταγγελιών και παραπόνων πολίτης ενημέρωσε τις τεχνικές υπηρεσίες ότι άγνωστοι μουτζούρωσαν με σπρέι τα παγκάκια που βρίσκονται τοποθετημένα επί της Αγίας Σοφίας 32-34 και επί της Αγίας Θεοδώρας 6-9.
    Ανάλογες διαμαρτυρίες κατατέθηκαν μέσω διαδικτύου και για τη νέα παραλία, με έναν πολίτη να χαρακτηρίζει «εντελώς παρατημένο» τον Κήπο των Εποχών και να ζητά την άμεση λήψη μέτρων για την αποκατάσταση της εικόνας του.
Κάνουν φτερά οι κάδοι
    Πολλά από τα παράπονα των πολιτών έχουν να κάνουν με τον ευαίσθητο τομέα της καθαριότητας. Οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες κλήθηκαν σε αρκετές περιπτώσεις να προχωρήσουν στην αντικατάσταση σπασμένων κάδων απορριμμάτων ή να αντιμετωπίσουν προβλήματα που είχαν να κάνουν με το σάρωμα των δρόμων.
    Πολλά είναι και τα παράπονα για κάδους που… κάνουν φτερά, κυρίως με ευθύνη ασυνείδητων οδηγών, που τους μετακινούν από τα προκαθορισμένα σημεία τους, με σκοπό να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους.   Είναι χαρακτηριστική η καταγγελία που αφορά την οδό Χαλκιδικής. Σύμφωνα με αυτή οι τρεις κάδοι που βρίσκονταν εγκατεστημένοι στη συμβολή της οδού Χαλκιδικής με τη Ζάννα εξαφανίστηκαν, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες των κατοίκων της περιοχής. «Εκεί όπου υπήρχαν κάδοι τώρα παρκάρουν αυτοκίνητα», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην καταγγελία πολίτη που καταχωρήθηκε στην ειδική πλατφόρμα της νέας πύλης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Ο ίδιος πολίτης εξάλλου επισημαίνει ότι μόνον στη γωνία Χαλκιδικής με Ανδροπούλου έχουν συσσωρευτεί οκτώ κάδοι, ενώ σε άλλα σημεία του δρόμου δεν υπάρχει κανένας και οι προκαθορισμένες θέσεις μένουν κενές.
Διπλαπαρκαρισμένα και κακοτεχνίες
    Μεγάλος αριθμός από τις καταγγελίες που καταφτάνουν στο δήμο Θεσσαλονίκης μέσω διαδικτύου αφορά τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, την καταπάτηση των ποδηλατόδρομων αλλά και διάφορες κακοτεχνίες στους δρόμους και στα πεζοδρόμια.
    «Σοβαρό ζήτημα υπάρχει με τη στάθμευση Ι.Χ. στον ποδηλατόδρομο, ακριβώς μπροστά από το ‘ΑΧΕΠΑ’, επί της Αγίου Δημητρίου. Επειδή περνάω από εκεί τρεις φορές την εβδομάδα πηγαίνοντας στη δουλειά μου, δεν έχει τύχει ούτε μία φορά το τελευταίο εξάμηνο να μην αναγκαστώ να βγω στο δρόμο λόγω των παρκαρισμένων Ι.Χ. Είναι σαφές ότι είναι πιο επικίνδυνο να μπαινοβγαίνει κανείς στον ποδηλατόδρομο από το να μην υπήρχε καθόλου», επισημαίνει σε καταγγελία του ένας ποδηλάτης.
    Μέσω της νέας πύλης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης δέχτηκαν διαμαρτυρίες μεταξύ άλλων για την κακή κατάσταση του οδοστρώματος της Παπάφη, κυρίως στο τμήμα της μπροστά από την ΥΦΑΝΕΤ, για την κατάληψη από αυτοκίνητα των πεζοδρομίων στη συμβολή της Ναπολέοντος Ζέρβα με τη Βελισαρίου και τη Σπάρτης, για καταστροφές στο πολυσύχναστο πάρκο Τερψιθέας, όπως και για προβλήματα με αδέσποτα ζώα.
    Κάποιος πολίτης απευθύνθηκε πριν από λίγες εβδομάδες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο δήμο Θεσσαλονίκης ζητώντας να απομακρυνθεί ένα περίπτερο επί της Μάρκου Μπότσαρη, το οποίο παρέμενε κλειστό και εγκαταλειμμένο επί τουλάχιστον έναν χρόνο. Πράγματι μετά την καταγγελία του πολίτη το τμήμα συντηρήσεων δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων του δήμου Θεσσαλονίκης προχώρησε στην αφαίρεση του περιπτέρου στο τέλος του προηγούμενου μήνα.
«Βελτιώνω την πόλη μου»
    Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους στο δήμαρχο μέσω της εφαρμογής «Βελτιώνω την πόλη μου», η οποία έχει ενσωματωθεί στη νέα πύλη ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης (opengov.thessaloniki.gr).
    Η εφαρμογή αυτή περιλαμβάνει πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων-παρατηρήσεων πολιτών, που εν συνεχεία προωθούνται προς διεκπεραίωση στις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Παράλληλα κάθε ενδιαφερόμενος μέσω της ίδιας πλατφόρμας έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εξέλιξη των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί προς το δήμο Θεσσαλονίκης. Στόχος του κεντρικού δήμου είναι η ανταπόκριση των υπηρεσιών στα αιτήματα που κατατίθενται από τους πολίτες να γίνεται εντός 24 ωρών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου