Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (7/1/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (7/1/2020)
  Του Άη Γιάννη σήμερα, και γιορτάζουν όλα σχεδόν τα σπίτια της Ελλάδας, αφού… «σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει» Έχω και εγώ τους δικούς μου Γιάννηδες. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ λοιπόν στους απανταχού Γιάννηδες ( εκτός από έναν…. ), καλοτυχία και προκοπή.
------------------------------------------
    Δεν ξέρω, εάν οι αμερικανοί αναλυτές του πενταγώνου, ενημέρωσαν σωστά την ηγεσία των ΗΠΑ, στο οτι οι Ιρανοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΒΕΣ, με ό τι αυτό συνεπάγεται.  Είναι παλιός, αρχαίος λαός, με σημαντική ιστορία και πολιτισμό ( πράγμα που στερούνται οι ΗΠΑ ) και το ότι επιβίωσαν μέχρι σήμερα, δεν είναι καθόλου τυχαίο. Πολύ λίγοι λαοί το έχουν κατορθώσει. Και το ότι θα συνεχίσουν να επιβιώνουν, είναι σίγουρο! Ας μην νομίζουν οι «καουμπόηδες» πως σε περίπτωση συρράξεως θα έχουν να αντιμετωπίσουν Άραβες με τα «αου – αου» τους….. Οι Ιρανοί, ίσως αντιδράσουν ψυχρά και ψύχραιμα…..
------------------------------------------
    Καλά, πιστεύει κανένας πως το Ισραήλ δεν διαθέτει πυρηνικά όπλα; Απλώς, δεν χρειάστηκε να τα χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα, γιατί είναι η ΥΣΤΑΤΗ ΛΥΣΗ. Και πιστεύω πως δεν θα τα χρησιμοποιήσει και στο μέλλον. Και αυτό, το ξέρουν οι εν δυναμει εχθροί του.
------------------------------------------
    Ωστε έτσι με τον κ. Μπουτάρη μας…. Απαγόρευσε στο tv100 για 9 ολόκληρα χρόνια ( όσο ήταν δήμαρχος) να μεταδίδει την Θεία Λειτουργία, ακόμη και τις εορταστικές ημέρες. Γλυτώσαμε από δαύτονε, όμως άφησε πολλές πληγές πίσω του.
------------------------------------------
    Εχθές, αναρωτιόμουν, γιατί το ΜΤΣ δεν έδωσε το «έξτρα» μέρισμα που υποσχέθηκε. Έ, σήμερα έχετε την απάντηση στο ερώτημα….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου