Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ( Μέρος δεύτερον)


ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ( Μέρος δεύτερον)
Σάββας Γρηγοριάδης
Θελω  να  γινω  αριστερος  με  υπουργο  τον  Τοσκα
με  τις  συλλογικοτητες  να  καψω  και  την  Μοσχα.

Θελω  να  γινω  αριστερος και  με  τον  Μπαλαουρα
φορους  να  βαζω  ταξικους  ακομα  και  στα  ουρα.

Θελω  να  να  γινω αριστερος  μαζι  με  τον  Πολλακη ,
θεε μου μεγαλοδυναμε  λυπησου  μας λιγακι.

Θελω  να γινω  αριστερος  ολα  να   τα  πουλησω
λιμνες  αεροδρομια  τιποτα  δεν  θ  αφησω.

Θελω  να  γινω  αριστερος φορους  πολλους να  βανω
εσεις  ναστε  στα  τεσσερα κι  εγω  ναμαι  απο  πανω.

Θελω  να  γινω  αριστερος  ολα  να  τα  διαλυσω
κουφαλες  τωρα  δεξιοι  εγω  θα  σας  ....[ξεσκισω?]

Οπως  θα  καταλαβατε  εγω  ειμαι  δεξιαντζα
γεια  σου  Αλεξη  ....που  μας   πουλας  παπαντζα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου