Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ


ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Μες της νύχτας την μουσική, το αυγουστιάτικο φεγγάρι
Πανσέληνο το φως με την λάμψη του, να κυλιέται με τόση χάρη
Λουσμένο από τις διηγήσεις μας, το βλέπω και με βλέπει
Φλερτάρει καλοκαιρινά, η γιορτή του έρωτα του πρέπει.

Το αυγουστιάτικο φεγγάρι, με την παιδική αγαπημένη
Ήρθαμε πιο κοντά να διώξουμε την μοναξιά την τρομαγμένη
Χάρισα την σκέψη μου, κοντά στα δίχτυα του βαρκάρη
Πάει αρκετός καιρός, παιδικές αναμνήσεις στο συρτάρι.

Το αυγουστιάτικο φεγγάρι, έχει φωλιάσει στην καρδιά μου
Αγγίζει τις αισθήσεις μου, ελπίδες στα όνειρά μου
Το φως του στην θάλασσα, την νύχτα τρεμοπαίζει
Χαίρεται και αυτό με μας, μηνύματα προσμένει.

Το αυγουστιάτικο φεγγάρι κρύβει το μυστικό των νοσταλγών
Και εγώ ζω τις ωραίες αναμνήσεις των παιδικών μου πτυχών
Ολάκερο θα φωσφορίσει, θα πυρπολεί τον ουρανό
Παρέα με την πληγωμένη ψυχή, που έχασε τον συνοδό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου