Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Κουφάθηκε...


Κουφάθηκε...
http://thessbomb.blogspot.com/
Συναντά κάποιος έναν παλιό του συμμαθητή που τώρα είναι ωτορυνολαρυγγολόγος.
- "
Αμάν και σε χρειάζομαι! Η γυναίκα μου, έχει μεγάλο πρόβλημα με την ακοή της."
- "
Δηλαδή;"
- "
Δεν ακούει όταν της μιλάω."
- "
Άκου, παλιόφιλε, θα πας στο σπίτι σας και θα της μιλήσετε από διάφορα σημεία του σπιτιού σας, για να δούμε πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημά της και θα μου πεις."
    Πάει λοιπόν στο σπίτι, ανοίγει την πόρτα και βλέπει ότι η γυναίκα του, είναι στην κουζίνα. Της λέει λοιπόν:
- "
Αγάπη μου, τί καλό θα φάμε σήμερα;"
Καμία απάντηση από τη γυναίκα του. Πάει λίγο πιο κοντά:
- "
Αγάπη μου, τί καλό θα φάμε σήμερα;"
Σιωπή. Ωχ, σκέφτεται ο τύπος, έχει μεγαλώσει το πρόβλημα!
Πάει πιο κοντά:
- "
Αγάπη μου, τί καλό θα φάμε σήμερα;"
Καμία απάντηση. Πάει λέει, κουφάθηκε τελείως! Πάει αγανακτισμένος, ακριβώς πίσω από το σβέρκο της και της λέει:
- "
Αγάπη μου, τί καλό θα φάμε σήμερα;"
Και τότε γυρνάει η γυναίκα του και του λέει:
- "
Κοτόπουλο. ΚΟ-ΤΟ-ΠΟΥ-ΛΟ. Τέσσερις φορές σου το είπα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου