Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

«Ήμουν στον ξυλοδαρμό του 19χρονου, πήρε το ελάχιστο που του αξίζει»


«Ήμουν στον ξυλοδαρμό του 19χρονου, πήρε το ελάχιστο που του αξίζει»
    Τον γύρο του διαδικτύου κάνει από το πρωί της Τρίτης το βίντεο μέσα από τις φυλακές Αυλώνα όπου έπεσε θύμα ξυλοδαρμού ο 19χρονος που κατηγορείται για τη δολοφονία της φοιτήτριας στη Ρόδο.
    «
Πήρε το ελάχιστο από ότι του αξίζει», ανέφερε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ένας από τους νεαρούς που συμμετείχαν στον ξυλοδαρμό του 19χρονου Αλβανού.
    Αναφερόμενος στο περιστατικό, είπε ότι συμμετείχαν επτά άτομα, τα οποία και μπήκαν στον χώρο που βρισκόταν ο 19χρονος κατηγορούμενος. «
Δεν παραβιάσαμε καμία πόρτα. Η πόρτα ανοίγει για τα φάρμακα, το πρωινό, το μεσημεριανό. Μην εστιάζουμε εάν ήμασταν επτά άτομα. Δεν συμμετείχαν και οι επτά».
    Όπως αποκάλυψε, κρατούσαν μαζί τους και μαχαίρια. «
Κανένα υπάλληλος, ούτε Θεός δεν μπορούσε να προστατέψει αυτόν τον άνθρωπο εκείνη την ώρα απέναντι σε επτά άτομα με επτά μαχαίρια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
    «
Ρε παιδιά φυλακή είμαστε, δεν είμαστε κάτω από το χώμα. Με σίδερα φτιάξαμε τα μαχαίρια», απάντησε στην ερώτηση πώς βρέθηκαν τα μαχαίρια μέσα στη φυλακή.
    Όπως είπε, «
ο άνθρωπος πήρε το ελάχιστο που του αξίζει και εγώ είμαι ληστής και θα ξαναπάω στην τράπεζα για ληστεία. Δεν έχω σκοτώσει».
    «
Έπρεπε να κάνει παρέλαση και στριπτίζ σε όλη την πτέρυγα μ’ αυτό που έχει κάνει. Φέρτε μας και τον Έλληνα εδώ. Για ταπείνωση τον γδύσαμε. Αυτό του αξίζει. Ήρθαν μετά οι σωφρονιστικοί και τον γλίτωσαν», είπε, μεταξύ άλλων, ο κρατούμενος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου