Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/12/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/12/2018)
    Πέρασαν και τα Χριστούγεννα, όπως και όλα τα προηγουμενα Χριστουγεννα. Καλύτερα , ίδια ή χειρότερα.. Έρχεται και η Πρωτοχρονιά…Μία από τα ίδια! Θυμάμαι παλιές γιορτές, πόσο το διασκεδάζαμε, και με πόση λαχτάρα τις περιμέναμε. Τώρα; Μια από τις σπάνιες ευκαιρές να μαζευτεί η οικογένεια στο ίδιο τραπέζι,  αφού συνήθως ο καθένας τρώει ότι ώρα θέλει, ανάλογα με τις επιθυμίες του και τις δουλειές του…..
----------------------------------------------
    Μου φαίνεται, πως εκεί στην Μ. Ανατολή θα γίνει χαμός με Τουρκία, Κούρδους, Συρία, Ρωσσία, ΙΣΙΣ. Δεν θα ξέρουν, ποιος πολεμάει ποιόν! Άντε, να με πείσετε για το αντίθετο! Παραφράσσοντας το αρχαίο ρητό, στην σύγχρονη έκφρασή του γίνεται «ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ, ΠΑΝΤΩΝ ΔΕ ΒΑΣΙΛΕΥΣ»! Τι να πούμε για λιοντάρια, λύκους, τίγρεις και άλλα σαρκοφάγα και αιμοδιψη ζώα… Ο άνθρωπος τα ξεπερνάει! Αυτά τουλάχιστον, το κάνουν για να φάνε. Ο άνθρωπος, γιατί το κάνει;;;;
----------------------------------------------
    Βάζω και το νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, μήπως επωφεληθεί κανένας. Έστω και ένας, θα είναι επιτυχία μου! Αν και, πιστεύω, πως οι έχοντες ανάγκη εργασίας, ψάχνουν συνεχώς…. Αλλά δεν βρίσκουν!
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου