Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/12/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/12/2018)
    Παραμονή Πρωτοχρονιάς, σήμερα…. Αναπόφευκτα, όπως κάθε χρόνο εδώ και αρκετά χρόνια, έρχονται στη μνήμη μου παλιές παραμονές Πρωτοχρονιάς, τόσο σαν παιδί στο πατρικό μου σπίτι, όσο και αργότερα, με την οικογένειά μου. Όλα ήταν διαφορετικά. Μαζευόμασταν η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ σε ένα σπίτι, τρώγαμε, πίναμε, διασκεδάζαμε, άλλαζε ο χρόνος, ανταλάσσαμε τα δώρα μας ( συμβολικά, εννοείται ) , παίζαμε και κανένα χαρτάκι «για το καλό του χρόνου» ( «ποκίτσα» ή το λιγώτερο «31» ) μέχρι το πρωϊ, και το ευχαριστιόμασταν. Τώρα, πάνε αυτά…. Θα κάτδουμε να φάμε όλοι μαζί, στις «12.00» θα σβύσουμε τα φώτα για να αλλάξει ο χρόνις, αγκαλιές, φιλιά και ευχές, τα δώρα κάτω από το δένδρο περιμένουν, κόψιμο της βασιλόπιττας ,λίγο εορταστικόπρόγραμμα από κάποιο κανάλι, και… αυτό ήταν! Πάμε για ύπνο! Δεν είναι καθόλου άσχημα, ιδιαίτερα όταν είσαι με αυτους ου σε αγαπάνε και τους αγαπάς. Τα παιδιά σου, ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΟΥ… καλη πρωτοχρονια, παιδιά, να περάσετε καλά!
----------------------------------------------
    Εάν είναι δυνατόν! ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ (!) στην Α1 μπάσκετ, στη βαθμολογία ο  Άρης!!!!! Έ, αυτά δεν γίνονται…. Πρέπει να συνέλθουν, όσο είναι καιρός. Το όνομα, δεν είναι αρκετό. Πέρσυ, την γλύτωσε «στο τσάκ»! Προσοχή, όσο προλαβαίνει, γιατί, όταν αρχίσουν να μετράνε τα «κουκιά» ( βαθμούς) ίσως να είναι αργά.
----------------------------------------------
    Ευκαιρια τώρα που πήραμε τα… αναδρομικά, καιρός είναι να πάρουμε καινούριο αυτοκίνητο!  Όχι και πολλά πράγματα, έ; Με αυτοσυγκράτηση, περίσκεψη και λογική! Υπάρχουν αρκετά κατάλληλα. Εάν όχι για εμάς, για τα… εγγόνια μας!
----------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου