Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Καθυστερήσεις σκάνδαλο μέχρι και 9 χρόνια από την ΕΑΒ στη συντήρηση κινητήρων Canadair!



Καθυστερήσεις σκάνδαλο μέχρι και 9 χρόνια από την ΕΑΒ στη συντήρηση κινητήρων Canadair!
    Γιατί δεν υπήρχαν οι αναμενόμενες διαθεσιμότητες πυροσβεστικών αεροσκαφών; Απαντήσεις δόθηκαν πολλές, αλλά καλό είναι πλέον να μιλήσουν τα στοιχεία και οι αριθμοί. Κι αυτά οδηγούν στην Τανάγρα και στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ! Τι προκύπτει;
    Καθυστερήσεις συντήρησης κινητήρων πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair που φθάνουν και τα εννέα (9) χρόνια!!! Απίστευτο κι όμως αληθινό! Η Πολεμική Αεροπορία στέλνει κανονικά τους κινητήρες των αεροσκαφών για τις προβλεπόμενες συντηρήσεις, πληρώνει κανονικά την ΕΑΒ, αλλά οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των εργασιών είναι απίστευτες και όπως αποδειχτηκε καταστροφικές!
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το militaire.gr και αποτυπώνονται λεπτομερώς στον πίνακα που ακολουθεί:
    Αυτή τη περίοδο στην ΕΑΒ βρίσκονται ένα CL-215 και ένα CL-415.
    Το μεν CL-415 βρίσκεται στην ΕΑΒ από τον Σεπτέμβριο του 2016 και θα έπρεπε να έχει αποδοθεί τον Μάιο του 2017(εξακολουθεί να μην έχει αποδοθεί),ενώ το  CL-215 βρίσκεται στην ΕΑΒ από τον Μάιο του 2017 και αναμένεται να αποδοθεί τον Οκτώβριο.
    Όμως αυτά είναι πταίσματα σε σχέση μ΄ όσα συμβαίνουν με τους κινητήρες των αεροσκαφών και τη συντήρησή τους.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα που διαπιστώνεται  αναφορικά με την εργοστασιακή συντήρηση η οποία εκτελείται στην ΕΑΒ αφορά τους τριάντα (30) κινητήρες των αεροσκαφών CL-215 και CL-415, οι οποίοι βρίσκονται στην ΕΑΒ και δεν έχουν αποδοθεί.
    Η παραμονή τους εκεί  χρονολογείται ,για τον παλαιότερο ,από το 2008 (!!!)  μέχρι και τον Αύγουστο του 2017 για τον νεότερο, ενώ η συμβατική τους χρονική περίοδος για απόδοση ανέρχεται στους 4 ως 6 μήνες ανάλογα αν απαιτείται Μερική ή Γενική επιθεώρηση αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι ο κύριος λόγος βλαβών και των δύο τύπων αεροσκαφών και επομένως ο κυριότερος λόγος καθήλωσής τους σε ποσοστό άνω του 90% οφείλεται σε βλάβες που συμβαίνουν στους κινητήρες των αεροσκαφών.
    Μετά απ΄ όλα αυτά είναι μάλλον εύκολο να καταλάβουμε ,γιατί τα πυροσβεστικά αεροσκάφη είχαν φέτος τόσο χαμηλές διαθεσιμότητες.
    Στον πίνακα που ακολουθεί οι συντηρήσεις των πυροσβεστικών αεροσκαφών στην ΕΑΒ. Στην τελευταία στήλη έχουν καταγραφεί οι ημέρες καθυστέρησης παράδοσης που όπως βλέπετε φθάνουν και τις 3.136 ημέρες!!!
    Και δεν είναι μόνο τα πυροσβεστικά αεροσκάφη που πάνε για συντήρηση και …μένουν στην ΕΑΒ. Αύριο περισσότερα…
    Οι ημερομηνίες απόδοσης είναι οι ημερομηνίες που οι κινητήρες θα έπρεπε να ΄χουν παραδοθεί. Η τελευταία στήλη του πίνακα καταγράφει τις απίστευτες καθυστερήσεις:
ΤΥΠΟΣ
ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΕΝΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΑΠΟΔΟΣΗΣ
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
1/9/2008
12/1/2009
3136
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
18/11/2008
11/4/2009
3047
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
14/1/2011
14/7/2011
2223
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
26/1/2012
29/6/2012
1872
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
25/9/2012
28/2/2013
1628
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
25/9/2012
28/12/2012
1690
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
25/9/2012
28/12/2012
1690
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
14/11/2012
29/3/2013
1599
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
14/11/2012
5/4/2013
1592
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
14/12/2012
12/4/2013
1585
CL-415
ΓΕΝΙΚΗ
20/12/2012
12/4/2013
1585
CL-415
ΓΕΝΙΚΗ
7/1/2013
24/5/2013
1543
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
15/2/2013
21/6/2013
1515
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
22/2/2013
28/6/2013
1508
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
16/3/2013
6/9/2013
1438
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
6/6/2013
27/9/2013
1417
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
27/11/2013
14/2/2014
1277
CL-415
ΓΕΝΙΚΗ
23/9/2014
21/11/2014
997
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
20/11/2014
27/2/2015
899
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
18/5/2015
30/10/2015
654
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
18/5/2015
30/9/2015
684
CL-415
ΓΕΝΙΚΗ
25/9/2015
31/3/2016
501
CL-215
ΜΕΡΙΚΗ
16/5/2016
30/9/2016
318
CL-215
ΓΕΝΙΚΗ
14/12/2016
30/6/2017
45
CL-415
ΜΕΡΙΚΗ
27/4/2017
31/8/2017

CL-415
ΜΕΡΙΚΗ
25/5/2017
30/10/2017

CL-415
ΜΕΡΙΚΗ
27/6/2017
15/11/2017

CL-415
ΜΕΡΙΚΗ
3/7/2017
22/11/2017

CL-415
ΜΕΡΙΚΗ
10/7/2017
30/11/2017

CL-415
ΜΕΡΙΚΗ
1/8/2017
30/11/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου