Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ



ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Της νύχτας τα καμώματα θα σβήσω
Όταν το νέο μου βιβλίο της αγάπης μου θα ανοίξω
Μέρες και νύχτες θα ζω στα άδολα όνειρα μου
Ελπιδοφόρα αστέρια θα ζουν μες την χαρά μου.

Καινούργιους ουρανούς στην ζωή μου θα χαράξω
Μια ευαίσθητη ψυχή για την καρδιά μου θα ψάξω
Να μπορώ από τις τσακισμένες αναμνήσεις να ξεφύγω
Στα μεγαλεία των αστεριών να μπορέσω να διαφύγω.

Πληγωμένη η καρδιά μου βιάζεται να αγαπήσει
Λεηλάτησαν τον νου και της έκοψαν τα φτερά
Στην απονιά της, τις μαύρες κηλίδες να σβήσει
Χωρίς τύψεις να μπορέσει να αντέξει στη φθορά.

Της νύχτας τα καμώματα θα σβήσω
Το βιβλίο το ανοιχτό με τις χαρές μου θα ποτίσω
Σε αυτό θα φωλιάσω την καινούργια μου ευτυχία
Τον μεγάλο έρωτα που θα βρω με την πρώτη ευκαιρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου