Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017

Το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους



Το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους
Παλιό μεν, αλλά με κατάλληλη προσαρμογή, «κολλάει» πάντα κάπου !
Το έστειλε ο Α. Λιάσκος
    O ΤΣΙΠΡΑΣ σε συνάντηση του με την ΜΕΡΚΕΛ  κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου βρήκε ευκαιρία και την ρωτά:
 - Πώς τα καταφέρνεις και η διακυβέρνηση σου είναι τόσο αποδοτική και επιτυχημένη.  Δε μας λες και μας ποιο είναι το μυστικό;
 - Να σου πω, το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους.
     Ο ΤΣΙΠΡΑΣ δείχνει προβληματισμένος και την ρωτά.
 - Μα, πώς όμως θα ξέρω ότι οι άνθρωποι μου είναι πραγματικά έξυπνοι;
 - Εύκολο. Θα τους κάνεις δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως  και θα αξιολογείς τις απαντήσεις τους.
     Σηκώνει η ΜΕΡΚΕΛ το τηλέφωνο της και καλεί τον Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ  να παρουσιαστεί αμέσως.
 - Δε μου λες Βόλφγκανγκ του λέει , αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
 - Εύκολο, θα ήμουν εγώ, απαντά ο Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ .
     Γυρνάει η ΜΕΡΚΕΛ στον ΤΣΙΠΡΑ και του λέει:
 - Βλέπεις; Είναι έξυπνος.
     Ο ΤΣΙΠΡΑΣ επιστρέφει στην Ελλάδα και καλεί στο γραφείο του τον ΤΣΑΚΑΛΩΤΟ.
 - Δε μου λες ρε ΕΥKΛΕΙΔΗ , αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
     Ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ κομπιάζει και απαντά:
 - Πρόεδρε, να το ερευνήσουμε λίγο το θέμα και επανέρχομαι.
     Βγαίνει έξω ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, πάει βρίσκει τους συμβούλους του,  τους ρωτά μα όλοι τους ήταν ανίκανοι να απαντήσουν. 
     Στον διάδρομο συναντά βιαστικό τον ΝΙΚΟ ΠΑΠΑ και τον σταματά.
 - Δε μου λες ρε ΝΙΚΟ, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
 - Εύκολο, θα ήμουν εγώ, του απαντά εκείνος.
     Τρέχει ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ στο γραφείο του πρωθυπουργού,  ανοίγει την πόρτα και του λέει:
 - Πρωθυπουργέ μου, σχετικά με εκείνο το πρόβλημα που μου θέσατε,  βρήκα την απάντηση. Η απάντηση είναι ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ.
     Τότε σηκώνεται έξαλλος ο ΤΣΙΠΡΑΣ ,  τρέχει προς το μέρος του ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΥ  και με βροντερή φωνή του λέει: 
 - Όχι ηλίθιε, η σωστή απάντηση είναι ο Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου