Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ


ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
    "Πρωθυπουργικοί Διάλογοι": Ένα ποίημα αφιερωμένο στη συνάντηση Α. Τσίπρα - Α. Μέρκελ - "Μέρκελ να ο λαός σου"
    Ένα ποίημα, που αφιερώνουν στον πρώην σύντροφό τους, τον Αλέξη Τσίπρα, οι άλλοτε συνοδοιπόροι του της Λαϊκής Ενότητας, κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, διακωμωδώντας την επίσκεψη της Άνγκελα Μέρκελ στην Αθήνα.
    Το ποίημα με τα εμπνευσμένα τετράστιχα αποδίδει έναν φανταστικό διάλογο ανάμεσα στους παλιούς  εχθρούς, που έγιναν πλέον καλοί συνεργάτες.
    Η γραφή αποδίδεται στον πρώην βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ  και νυν στέλεχος της Λαϊκής Ενότητας, Ηλία Ιωαννίδη και έχει ως εξής:

´Αγκελα καλωσόρισες
στη νέα σου αποικία
και για τα λόγια τα παλιά
μη μου κρατάς κακία.

Αλέξη, μένω άφωνη
μ'αυτή την πρόοδό σου
από το "Μέρκελ, go back"
στο "Μέρκελ, να ο λαός σου".

Σ'ευχαριστώ, Αγγελική, 
για τα καλά σου λόγια
βόηθα με όμως να μη 'ρθουν
τα δεξιά λαμόγια.

Μα φυσικά, Αλέξη μου, 
εσύ και ο Προκόπης
είσαστε τα στηρίγματα
της δεξιάς Ευρώπης.

Το ξέρω,  ρε κοπέλα μου, 
αλλά μην το φωνάζεις
και μου ξυπνάς το παρελθόν
και λίγο μ'ανταριάζεις.

Μια  κι είπες για το παρελθόν
.για πες μου, βρε Αλέξη,
με τους παλιούς συντρόφους σου
λέτε καμία λέξη;

Μα φυσικά,  Αγγελική, 
βρισκόμαστε στους δρόμους.
Εκεί να δεις διάλογο
με ΜΑΤ και αστυνόμους!

Έχεις και χιούμορ, φίλε μου,
σε πάω, σε θαυμάζω. 
Όσοι Κυριάκοι κι αν βρεθούν
εσένα δε σ'αλλάζω.

Κι εγώ στο λέω, Αγγελική,
επάνω μου ακούμπα,
γιατί για σένα έκανα
μεγάλη κωλοτούμπα.

Αλέξη,  θα σε χρειαστώ
να κάνουμε μια γύρα, 
για να σε δείχνω στους λαούς
τι τεφαρίκι πήρα.

Θα 'ρθώ,  σου το υπόσχομαι.
Μα έχω μια αγωνία
να λύσω μια εκκρεμότητα
με τη Μακεδονία.

Χαλάρωσε, Αλέξη μου,
κόψε τις μακακίες. 
Αυτά τακτοποιήθηκαν
σε άλλες πολιτείες.

Νερό κι αλάτι,  Αγκέλα μου,
για ό,τι παλιά σου είπα.
Τώρα εσένα προσκυνώ,
το ΝΑΤΟ και τις ΗΠΑ.

Πριν φύγω, Αλέξη,  δώσε μου
μια σου φωτογραφία
να μπει στο νέο λεξικό
δίπλα στη λέξη "αηδία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου