Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Eπικοινωνιακό βομβαρδισμό μεγατόνων υπέστησαν οι ΗΠΑ.



Eπικοινωνιακό βομβαρδισμό μεγατόνων υπέστησαν οι ΗΠΑ.
Ο πόλεμος στη Συρία έχει γυρίσει μπούμερανγκ εναντίον της Δύσης και προσωπικά της Ουάσινγκτον.
Το έστειλε ο Γιώργος Επιτήδειος
     Στην ιταλική πόλη Vagli Sotto της Τοσκάνης στήθηκε μνημείο για τον πεσόντα ήρωα Spetsnaz της Ρωσίας, ο οποίος έπεσε το 2016 στην Συρία.
    «Εκτιμάμε την πολιτική του Ρώσου Προέδρου εναντίον του ISIS», δήλωσε ο Δήμαρχος της πόλης, Mario Puglia, κατά τα εγκαίνια του μνημείου.
    Χαρακτήρισε τον πεσόντα Ρώσο αξιωματικό ως ήρωα, ο οποίος «έδωσε την ζωή του για όλους εμάς».
    «Ως εκ τούτου ολόκληρος ο κόσμος μπορεί να είναι περήφανος για την ηρωϊκή του πράξη», συμπλήρωσε με δέος.
    Το άγαλμα από λευκό μάρμαρο ύψους δύο μέτρων, φιλοτεχνημένο από Γάλλο γλύπτη, δείχνει τον Ρώσο στρατιώτη να κοιτά προς τον ουρανό λίγο πριν την επίθεση της ρωσικής αεροπορίας, η οποία οδήγησε εκείνον στην αθανασία και τους ισλαμιστές τρομοκράτες στον θάνατο.
    Ο Ρώσος αξιωματικός διεξήγαγε επιχειρήσεις στην Παλμύρα για μια εβδομάδα ανιχνεύοντας τους πιο σημαντικούς στόχους του ISIS και παρείχε τις συντεταγμένες για τα ρωσικά μαχητικά.
    Ο αξιωματικός πέθανε σαν ήρωας καλώντας τα ρωσικά μαχητικά να διεξάγουν επιδρομές κυριολεκτικά πάνω του αφού είχε περικυκλωθεί από τους τρομοκράτες.
    Ο Alexander Prokorenko που ζήτησε να βομβαρδιστεί η θέση του στην Παλμύρα έχει μια έγκυο γυναίκα πίσω στην πατρίδα.
    Ο 25χρονος αξιωματικός Alexander Prochorenko, επέλεξε να πεθάνει με τιμή για να μην διαποπεμφθεί η σορός του από τους ισλαμιστές, οι οποίοι τον είχαν περικυκλώσει την στιγμή που τελείωναν τα πυρομαχικά του, αιτούμενος από την ρωσική Αεροπορία να βομβαρδίσει ανηλεώς στις συντεταγμένες που βρίσκονταν ο ίδιος ώστε να πάρει μαζί του στον «άλλο κόσμο» τους επίδοξους δολοφόνους του.
    Συγκεκριμένα, όταν του εξαντλήθηκαν τα πυρομαχικά και διαπίστωσε πως είχε περικυκλωθεί κάλεσε τα ρωσικά μαχητικά να βομβαρδίσουν την θέση του δίνοντας τις συντεταγμένες που είχε εγκλωβιστεί και έσπειρε το θάνατο σε εκατοντάδες ισλαμιστές.
    Έτσι, στην ιταλική πόλη οι δημοτικές Αρχές τίμησαν, με αφορμή αυτή την θυσία, την Ρωσία και τον Β. Πούτιν.
    Ας ξαναδούμε τη κλήση ντοκουμέντο του Ρώσου Spetsnaz για να τον βομβαρδίσει η Ρωσική Αεροπορία όπως τον είχε αναδείξει τότε το dimpenews.com.
Αξιωματικός: Είμαι σε κίνδυνο, επαναλαμβάνω είμαι σε κίνδυνο.
Κέντρο: παρακαλώ επαναλάβετε και επιβεβαιώστε
Αξιωματικός: Με έχουν εντοπίσει, μου ρίχνουν από παντού, είμαι στόχος, αίτημα εκκένωσης αμέσως
Κέντρο: αίτηση εκκένωσης αναγνώρισε
Αξιωματικός: παρακαλώ επισπεύστε έχω ελάχιστα πυρομαχικά, δεν μπορώ να τους κρατήσω για πάρα πολύ ακόμα, παρακαλώ επίσπευση
Κέντρο: Επιβεβαιώθηκε, να τους κρατήσετε μακριά, να συνεχίσετε να ανταποδίδετε τα πυρά, πηγαίνετε σε ασφαλή θέση,η εναέρια υποστήριξη είναι σε παρακολούθηση, οι συντεταγμένες
Αξιωματικός: (δίνει τις συντεταγμένες)
Κέντρο: επαναλαμβάνει συντεταγμένες Επιβεβαιώνει
Αξιωματικός: επιβεβαιώστε, παρακαλώ επισπεύστε τελειώνουν τα πυρομαχικά με έχουν περικυκλώσει τα καθάρματα
Κέντρο: 12 λεπτά θα χρειαστούν μέχρι την εκκένωση, να επιστρέψετε σε ασφαλή γραμμή, επαναλαμβάνω επιστροφή σε ασφαλή γραμμή
Αξιωματικός: είναι κοντά, είμαι περικυκλωμένος, αυτό μπορεί να είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου, τους αγαπώ πολύ
Κέντρο: επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή, να συνεχίσετε την ανταπόδοση πυρών, η βοήθεια είναι καθ οδόν και καλύπτεται από αεροπορική υποστήριξη
Αξιωματικός: αδύνατον είμαι περικυκλωμένος, είναι τόσα πολλά αυτά τα καθάρματα
Κέντρο:σε 10 λεπτά, να επιστρέψετε στην πράσινη γραμμή
Αξιωματικός: Δεν μπορώ είναι γύρω μου και με έχουν εγκλωβίσει, παρακαλώ βιαστείτε
Κέντρο: μετακινηθείτε προς την πράσινη γραμμή, επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή
Αξιωματικός: εφθασαν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή τώρα παρακαλώ βιαστείτε, αυτό είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι εγώ τους αγαπώ και ότι έχασα τη ζωή μου πολεμώντας για την πατρίδα μου.
Κέντρο: δεν είστε στην πράσινη γραμμή
Αξιωματικός: σας παρακαλώ , είμαι περικυκλωμένος, βρίσκονται εντός, δεν θέλω να με πάρουν και να με διαπομπέυσουν διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, θα διαπομπεύσουν εμένα και την στολή μου. Θέλω να πεθάνω με αξιοπρέπεια και να πάρω όλα αυτά τα καθάρματα μαζί μου. Παρακαλώ τελευταία μου επιθυμία, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, ειδάλλως θα με σκοτώσουν.
Κέντρο: επιβεβαιώστε το αίτημά σας
Αξιωματικός: αυτοί έξω έξω, αυτό είναι το τέλος διοικητής, ευχαριστώ εσάς, ενημερώστε την οικογένειά μου και τη χώρα μου, τους αγαπώ. Πείτε τους ήμουν γενναίος και αγωνίστηκα μέχρι το τέλος.Παρακαλώ να φροντίσετε την οικογένειά μου, να εκδικηθείτε για το θάνατό μου, διοικητή αντίο, πείτε στην οικογένειά μου τους αγαπώ
Κέντρο: διαταγή αεροπορικής επιδρομής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου