Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

H Ασπίδα του Αχιλλέα: H προφητεία!


H Ασπίδα του Αχιλλέα: H προφητεία!
H Ασπίδα του Αχιλλέα: Από τη Μυθολογία στην ιστορική μυθιστοριογραφία και την περιπέτεια!
Τίποτε δεν τελείωσε…τώρα αρχίζουν όλα!
Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    Ο πρωταγωνιστής της Ιλιάδας , ο Αχιλλέας, ο αξεπέραστος πολεμιστής όλων των εποχών, έχει στα χέρια του ένα ακαταμάχητο όπλο, ή καλύτερα μια ακαταμάχητη άμυνα, δημιούργημα των ίδιων των θεών, συγκεκριμένα του Ήφαιστου.
    Μία ασπίδα στρογγυλή, μεγάλη και στέρεη, που μόνο ένας άντρας σαν τον Αχιλλέα θα μπορούσε να την κρατήσει. Την στόλισε ο Θεός της φωτιάς  με επιτηδειότητα και τα μέταλλα που χρησιμοποίησε ήταν ο χαλκός, ο κασσίτερος, το χρυσάφι και το ασήμι.
    Η ασπίδα του Αχιλλέα αποτελείται από πέντε κυκλικές ζώνες, που σχηματίζουν πέντε ομόκεντρους κύκλους, φιλοτεχνημένες με πολλές περίτεχνες παραστάσεις με στοιχεία από όλο το σύμπαν.
       Στο Πρώτο Κύκλο σχεδίασε τη γη, τη θάλασσα, τον ήλιο, το φεγγάρι και όλα τ' άστρα με τους αστερισμούς που υπάρχουν στον ουρανό. Δηλαδή το σύμπαν.
       Στον Δεύτερο Κύκλο σχεδίασε δύο πόλεις θνητών ανθρώπων, μια ειρηνική και μια εμπόλεμη.
Η ειρηνική πόλη παριστά χαρούμενες σκηνές με γάμο ανθρώπων, συμπόσια, νύφες, γαμήλια τραγούδια, χορευτές και κιθάρες αλλά και μία δίκη ανθρωποκτονίας.
Στην εμπόλεμη πόλη απεικονίζονται όλα όσα μπορούν να συμβούν στον πόλεμο και για πρώτη φορά περιγράφονται θεοί.
       Στον Τρίτο Κύκλο της Ασπίδας περιγράφεται ο αγροτικός βίος κατά την άνοιξη, το θέρος και το φθινόπωρο. Οι αγρότες φαίνονται να είναι ευχαριστημένοι από την εργασία τους όπως και ο Βασιλιάς της πόλης παρουσιάζεται ακόμη μια θυσία προς τους θεούς και το συμπόσιο που ακολουθεί με χορό και μουσική.
       Στον Τέταρτο κύκλο ο Όμηρος παριστά τον ποιμενικό βίο και την αιφνίδια επίθεση δύο λιονταριών στα βόδια των βοσκών με τα εννιά σκυλιά που ακολουθούν να προσπαθούν ανεπιτυχώς να τα απομακρύνουν. Επίσης, περιγράφει και ένα χορό αποτελούμενο από νέες παρθένες και νέους άντρες που διασκεδάζουν υπό μουσική.
       Στον Πέμπτο Εξωτερικό Κύκλο απεικονίζεται ο Ωκεανός ο οποίος αγκαλιάζει τη γη.
Αυτές τις πληροφορίες δίνει ο Όμηρος για την Ασπίδα του Αχιλλέα. Το τελειότερο αμυντικό όπλο της εποχής εκείνης ή μήπως κάτι παραπάνω;
Η Προφητεία της Ασπίδας του Velius Veritas από τις εκδόσεις
    1218 π.Χ  Μια ασπίδα φιλοτεχνημένη από θεό, κατασκευασμένη από όλα τα στοιχεία της Γης, σφυρηλατημένη στη φωτιά της πανσελήνου, μεταφέρει μια μυστική προφητεία και μια αποστολή…
    «…Όμως όπως γνωρίζετε πολύ καλά οι Αρχαίοι Έλληνες έκρυβαν τα μυστικά τους κάτω από μαθηματικούς και γεωμετρικούς γρίφους. Πιστεύουμε λοιπόν  ότι εφόσον ερμηνευτεί πρώτα η Ασπίδα , κάτι το οποίο θα γίνει σύντομα, η γεωμετρική και μαθηματική ανάλυσή της θα δώσει τις υπόλοιπες βασικές πληροφορίες»
3200 χρόνια μετά τον ύπουλο θανάτου του κυρίου της , η ασπίδα ζωντανεύει για άλλη μια φορά στα χέρια ενός σατανικού άνδρα…Ξεκινά έτσι μια μη αναστρέψιμη διαδικασία που μπορεί να την ακυρώσει μόνο ένας άνθρωπος. Ο τελευταίος εν ζωή απόγονος του Αχιλλέα και διάδοχος της κληρονομιάς του
    «…Λέγεται επίσης ότι ο Οδυσσέας παρέδωσε στο γιο του Αχιλλέα Νεοπτόλεμο την πανοπλία του πατέρα του μαζί με τη μυθική ΑΣΠΙΔΑ. Ο Νεοπτόλεμος αποκτά τρεις γιούς. Ένας εξ αυτών ο Μολοσσός , ξεκινά το ομώνυμο Βασίλειο των Μολοσσών που αποτελεούσε τη συνέχεια της Δυναστείας των Αιακιδών με έδρα στη σημερινή ελληνική πόλη των Ιωαννίων. Το Βασίλειο ανθεί και επεκτείνεται ακόμη περισσότερο ζώντας μεγάλες δόξες κυρίως με τον Βασιλιά Πύρρο Α Αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι από τη γενιά του Αχιλλέα και τη δυναστεία των Αιακιδών προέκυψε και η Ολυμπιάδα, σύζυγος του Βασιλέα των Μακεδόνων Φιλίππου Β και μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου…»  
    Ο  Velius Veritas αφού αφιέρωσε αρκετό χρόνο μελετώντας τον  Κινέζικο και Ιαπωνικό πολιτισμό , τους οποίους βίωσε από κοντά γράφοντας σειρά από προσωπικά ημερολόγια και δοκίμια , έχει πλέον εστιάσει στην ιστορική μυθιστοριογραφία και σε κείμενα μυστηρίου προσπαθώντας να περάσει στο χαρτί την δική του οπτική, άλλοτε με στοιχεία έντονης φαντασίας και άλλοτε όχι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου