Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/8/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/8/2019)
    Οι υπάλληλοι της ΔΕΗ έχουν 75% μείωση στον ΣΥΝΟΛΙΚΟ λογαριασμό της ΔΕΗ!!!! Αυτό, δεν το ήξερα. Ή μάλλον, ήξερα πως έχουν έκπτωση, αλλά ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ. Επειδή η κυβέρνηση, από ό τι φαίνεται, θέλει να περιορίσει αυτά τα σκανδαλώδη προνόμια, και να μειώσει την έκπτωση στο 30%, οι συνδικαλισταράδες της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ ξεσηκώθηκαν, ζητώντας την διατήρηση του σκανδαλώδους προνομίου, επειδή το προβλέπει η…. συλλογική σύμβαση του 1990! Πριν από 30 χρόνια, δηλαδή. Συμφωνώ μαζί τους, με μία προϋπόθεση: Να έχουν την ίδια έκπτωση στους λογαριασμούς ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΕΚΟ στα προϊόντα που τους αφορούν. Της ΕΥΔΑΠ στο νερό, των ΕΛΠΕ στα καύσιμα, της Εταιρείας Φυσικού Αερίου στο αέριο, και πάει λέγοντας. Βρε, δεν είμαστε καλά, λέω εγώ… Γιατί έκπτωση; Δικό τους είναι το ρεύμα; Και το 30%, είναι πολύ μεγάλο, σε σχέση και με τους μισθούς τους, που δεν τους ομολογούν ( συνολικές αποδοχές, με επιδόματα κτλ). Δεν ντρεπόμαστε και λίγο…..
------------------------------------------------
     Εάν γίνει τελικά αυτό, που θα βλέπεις τις τιμές των ΣΜ στο κινητό σου ( ή και στον Η/Υ φαντάζομαι) θα είναι πολύ καλό, αρκεί να εφαρμοστεί. Δεν είναι και δύσκολο, και τεχνικά σχετικά απλό. Όμως το πρόβλημά μου είναι πως μας «δένουν» ακόμα πιο πολύ με την τεχνολογία, που δεν είναι και πολύ καλό…..
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου