Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/8/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/8/2018)
Ανδρέας
    Οι αναρτήσεις από το βιβλίο για το Συμμοριτοπόλεμο, εκδόσεως ΓΕΣ, τελείωσαν αισίως. Από τα στατιστικά στοιχεία, φαίνεται πως αρκετοί τις παρακολουθούσαν ανελλιπώς. Αυτό, είναι επιτυχία! Προς το παρόν, δεν έχω τίποτα άλλο στο μυαλό μου. Ή, μάλλον, κάτι έχω, που είναι και επίκαιρο! Την σειρά του Γεωργίου Μόδη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ» ( έκδοση «Πάπυρος» ) που είναι 20 βιβλιαράκια μεγέθους ΒΙΠΕΡ ( τα θυμάστε;) Μας τα έδωσαν το 1973, όταν αποφοιτούσαμε από τη ΣΣΕ. Επανειλημμένα έχω πεί, πως αυτά τα βιβλιαράκια, με μυθιστορηματικό τρόπο και αυτοτελείς ιστορίες, μου έμαθαν για τον ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ όλα όσα έπρεπε να μου μάθουν στο σχολείο και δεν μου έμαθαν! Να δούμε, εάν το «σκανάρισμα» είναι … αξιοπρεπές ώστε να μπορούν να διαβαστούν.
-------------------------------------
    Έξυπνη κίνηση, όμως… το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται! Εννοώ τα πλαστά 500ευρα στην Κέρκυρα. Μια και το 500ευρω, νόμιμο μεν, δεν κυκλοφορεί δε, αποτέλεσε «χοντρή» ευκαιρία για παραχάραξη! Πάντως, δεν ήταν και τόσο έξυπνη κίνηση. Τα 500ρικα, τα ελέγχουν όλοι, μια και το ποσό είναι μεγάλο. Ενώ τα 50ρικα και ιδίως τα 20ρικα, ο έλεγχος στα μαγαζιά γενικώς δεν είναι και τόσο αυστηρός. Ετούτοι ήθελαν να πλουτίσουν «με τη μία»!
-------------------------------------
    Στη Βενεζουέλα, όσα ψιλικατζίδικα δεν έκλεισαν ακόμα, πρέπει να έχουν από πίσω και ένα κοντέινερ. Αφού το νόμισμά τους (μπολιβάρ) σε λιγο θα υπολογίζεται σε κιλά! Μια τσίχλα, λόγου χάριν, θα κάνει 5.5 κιλά μπολιβάρ! Χαρακτηριστική περίπτωση, όπου το χαρτί είναι πιο ακριβό από την αναγραφόμενη αξία! Ούτε στην Γερμανική Κατοχή δεν είχαμε τέτοια εμείς…
-------------------------------------
    Τα «λάθρο» βάλαν φωτιά γιατί… δεν τους άρεσε το φαγητό; Έ, ας μην πλήρωναν το λογαριασμό! Αλήθεια  τι προβλέπει η νομοθεσία για αυτούς που βάζουν φωτιές;;;;;
-------------------------------------
    Θυμάστε ένα όμορφο τραγουδάκι του ’60 με την Νάντια Κωνσταντοπούλου, το «Κανείς δε με θέλει»; Εάν θυμάμαι καλά τους στίχους, οι πρώτοι είναι:
«Κανείς δε με θέλει, κανείς
Κανείς, δεν υπάρχει για μένα πια κανείς…
Γιατί, μα γιατί, μα γιατί
Να μείνω μόνη μου στον κόσμο το …»
Έ λοιπόν , προτάθηκε για να γίνει ο Ύμνος των Λαθρομεταναστών!
-------------------------------------
    Πολύ ωραία η δικιά σου! Από την μια κατηγόρησε τον γνωστό Γουάινσταιν για σεξουαλική παρενόχληση, και από την άλλη «την έπεσε» μεγαλοπρεπώς στον πιτσιρικά 17χρονο συμπρωταγωνιστή της…. Ό οποίος μετά από χρόνια , την κατηγόρησε! Φαίνεται δεν θα «καλοπέρασε»! Έ, ρε, υποκρισία που  κυκλοφορεί….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου