Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/2/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/2/2020)
    Εντός της ημέρας, αναμένεται να ανακοινωθούν τα τελικά αποτελέσματα από τις Εκλογές ΕΑΑΣ, οπότε και θα ενημερωθουμε πλήρως. Μέχρι τότε, και σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην έκτακτη χθεσινή δημοσίευση φαίνονται οι εκλεγέντες.
------------------------------------------
    Μπορεί η δραστηριότητα της ΕΑΑΣ να εξαντλήθηκε με τις εκλογές, αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να ξεχαστούν και οι άλλες δραστηριότητες. Φερ’ ειπείν, πρέπει να βγεί η ανακοίνωση παραθερισμού στα ΚΑΑΥ. Βέβαια, πέρσυ βγήκε αρχές Μαρτίου, με προθεσμία δηλώσεων  μέχρι 6 Απριλίου. Εγώ, απλώς το θυμίζω!
------------------------------------------
    Να τος και στην πόρτα μας ο κορονοϊός! Κρούσματα στην Ιταλία! Αυτό σημαίνει, πως… ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ! Η προστασία μας, είναι κεφαλαιώδους σημασίας. Και είναι ένα θεμα, στο οποίο η… γενναιότητα, ισοδυναμεί με ηλιθιότητα! Δεν ξέρω τι μέτρα θα ληφθούν, δεν είμαι γιατρός.Και δεν ξέρω και εάν θα είναι αποτελεσματικά. Το μόνο που μπορώ να πώ, είναι πως πρέπει να αποφεύγουμε τους συνωστισμούς και την πολυκοσμία. Ας μην προκαλούμε την τύχη μας….
------------------------------------------
    Να το και το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Αποκρηάς…. Και οι καρναβαλικές εκδηλώσεις ετοιμάζονται πυρετωδώς! Όμως, για φέτος, δεν προβλέπω και τόσο μεγάλη επιτυχία, όπως τις άλλες χρονιές, εξαιτίας του φόβου από τον κορονοϊό
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου