Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Γιαγιά άνοιξε γράμμα που έλαβε και έπαθε την πλάκα της ζωής της



Γιαγιά άνοιξε γράμμα που έλαβε και έπαθε την πλάκα της ζωής της
    Μια γιαγιά έπαθε την πλάκα της ζωής της όταν άνοιξε την επιστολή που της είχε στείλει ο σκοτσέζικος ενεργειακός πάροχος Scottish Power για να την ενημερώσει πως δεν ήταν πια στη ζωή.
    Στις
9 Ιανουαρίου λοιπόν η 89χρονη Tillie McDonald άνοιξε το γράμμα για να διαβάσει τα «ειλικρινή συλλυπητήρια» της εταιρίας. Μόνο που δεν έμειναν εκεί, καθώς ζητούσαν και 75 λίρες για να κλείσουν τον λογαριασμό!
    Η 89χρονη Σκοτσέζα πάσχει από καρκίνο και υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες, μόνο που είναι ολοζώντανη. «
Κάποιο ξεφτέρι σκέφτηκε προφανώς πως ήταν εντάξει να μου στείλει ένα γράμμα που να μου λέει πως έχω πεθάνει», λέει με το δίκιο της, «θα ήθελα να ήξερα ποιος ενημέρωσε τη Scottish Power για τον θάνατό μου, ώστε να τον στραγγαλίσω!».
    «Αγαπητέ πελάτη, έχουμε πληροφορηθεί πως ο πελάτης μας έχει πεθάνει και στέλνουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια», ξεκινούσε η μακάβρια επιστολή, ζητώντας να τακτοποιήσει κάποιος τον λογαριασμό.
    Μιλώντας σε τοπική εφημερίδα, εξέφρασε την οργή της για όλο αυτό: «
είμαι μέντιουμ και ούτε εγώ δεν κατάλαβα πως έχω πεθάνει!», αστειεύτηκε η γιαγιά που έχει τρία παιδιά, τρία εγγόνια και ένα δισέγγονο.
    Όσο για τη
Scottish Power, δήλωσε την «ειλικρινή της συγγνώμη» για την ταραχή που προκάλεσε στην ηλικιωμένη το λαθάκι της…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου