Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Νέα ανάρτηση Φιλιππάκη στο Facebook: Προσωπική άποψη όσα έγραψα για τον Στουρνάρα.



Νέα ανάρτηση Φιλιππάκη στο Facebook: Προσωπική άποψη όσα έγραψα για τον Στουρνάρα.

   Κύριε Φιλιππάκη μου, εφόσον είσαι και αθλητικογράφος, σε «έπιασα» οφ-σάιτ !
    Οι προσωπικές γνώμες, είναι για τον εαυτό μας. Εάν τις δημοσιοποιούμε, είναι στην κρίση του καθενός, καθώς και της Εισαγγελείας.
    Δεν μπορείς εσύ, δημοσιογράφος ών, να γράφεις ό τι θέλεις και να λές «προσωπική μου γνώμη».
    Άσχετο εάν συμφωνώ ή όχι με την δημοσίευσή σου, έκανες αντιαθλητικό «φάουλ», οπότε, δυό βολές και η μπάλα απ’ έξω!
    Η έννοια της λέξης «δημοσίευση» είναι ξεκάθαρη, αλλά πολλοί την αγνοούν. Και  κυρίως, άνθρωποι που το καθήκον τους επιβάλει να την γνωρίζουν.
    Εάν συνεχίσεις τα «φάουλ», πρόσεξε, μπορεί να σε αποβάλει ο … διαιτητης !
http://www.newsbomb.gr
«ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΟΥ»
    Μετά το σάλο που προκάλεσε η ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook, με την οποία εμφανιζόταν να επικροτεί την επίθεση στον πρώην πρωθυπουργό, Λουκά Παπαδήμο και να δηλώνει ότι δεν θα τον ενοχλούσε μια ανάλογη ενέργεια κατά του διοικητή της ΤτΕ, Γιάννη Στουρνάρα, ο Ειδικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ, Γιώργος Φιλιππάκης, επανήλθε τη Δευτέρα (29/05/2017) στο θέμα, με νέα δημοσίευση στο χρονολόγιό του.
Ολόκληρη η ανάρτηση έχει ως εξής:
    «Για τους φίλους, τους γνωστούς και τους απλούς πολίτες που μου συμπαραστάθηκαν.
    Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι η διατύπωση μιας γνώμης μιας κρίσης μιας άποψης προς φίλους στην προσωπική μου ιστοσελίδα θα μπορούσε να ποινικοποιηθεί από οποιονδήποτε.
    Την άποψή μου αυτή δεν την εξέφρασα με την ιδιότητά μου σαν Ειδικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ αλλά σαν απλός πολίτης. Λυπάμαι βαθύτατα εάν προκάλεσα ανησυχία σε φίλους και γνωστούς τους οποίους και ευχαριστώ ιδιαίτερα για την αμέριστη συμπαράστασή τους.
    Επιπλέον δηλώνω ότι τα όσα εγώ διατύπωσα απευθυνόταν μόνο σε φίλους και γνωστούς μου στην προσωπική μου ιστοσελίδα και κατά συνέπεια άποψή μου είναι ότι όλα όσα διατυπώνονται μέσα από προσωπικούς λογαριασμούς FB κλπ. δεν συνιστούν δημόσιο λόγο.
     Επιπλέον ξεκαθαρίζω ότι η διαδρομή μου επί δεκαετίες ήταν πάντοτε αγωνιστική ξεκάθαρη και έντιμη και δεν έχω μάθει να προκαλώ τα συναισθήματα των φίλων και συντρόφων μου. Τη στάση μου αυτή που τηρώ εδώ και δεκαετίες θα την τηρώ αναλλοίωτη». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου