Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Η επιστολή παραίτησης του Μπαξεβάνη.



Η επιστολή παραίτησης του Μπαξεβάνη.
Μάλλον τα έχει μπερδέψει λίγο, ο κ. εισαγγελέας και γράφει ό τι του κατέβει.
Δεν μπορεί να είναι στο γήπεδο με κόκκινα, να ουρλιάζει υπέρ του Ολυμπιακού, και την επομένη να κρίνει δίκαια θέματα που αφορούν την «ομάδα της καρδιάς» του.
Η γυναίκα του Καίσαρα, δεν πρέπει να είναι ενάρετη μόνο, αλλά και να φαίνεται ενάρετη.
Στην δεδομένη περίπτωση, ο εν λόγω κύριος απέδειξε ότι δεν είναι ουτε το ένα, ούτε το άλλο….
    Στην επιστολή παραίτησής του ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας, Στέφανος Μπαξεβάνης, κάνει λόγο για "εκδηλώσεις εκτός υπηρεσιακών καθηκόντων" που "άπτονται της ιδιωτικής του σφαίρας".
    Κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης του ημιτελικού του final-4 ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΤΣΣΚΑ Μόσχας φάνηκε ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας, Στέφανος Μπαξεβάνης, να πανηγυρίζει το κρίσιμο τρίποντο του Βασίλη Σπανούλη λίγο πριν το φινάλε του ημιτελικού.
    Αυτό τον οδήγησε σε παραίτηση, με τον Στέφανο Μπαξεβάνη να αποδίδει μέσω της επιστολής παραίτησής του την ενέργειά του σε "εκδηλώσεις εκτός υπηρεσιακών καθηκόντων που "άπτονται της ιδιωτικής του σφαίρας" και παραπέμπει στις δικαστικές αποφάσεις που έλαβε κατά τη διάρκεια της θητείας του.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ:
    "Με την παρούσα υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Αναπληρωτή Υπεύοποία Άσκησης Δίωξης Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στην οποία υπηρέτησα από την 01.10.2015.
    Τούτο δε για λόγους ευθιξίας και για την προάσπιση του κύρους του θεσμού της Δικαιοσύνης και του κλάδου μου και μόνον. Αναφορικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα συγκεκριμένων κηνσόρων του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου, τα οποίατου σχολίαζαν αρνητικά εκδηλώσεις μου εκτός υπηρεσιακών καθηκόντων, που άπτονται της ιδιωτικής μου σφαίρας και  πυρήνα του δικαιώματος της προσωπικής μου ζωής, δηλώνω ότι ουδόλως πτοούν το Εισαγγελικό μου φρόνημα, καθόσον εξυπηρετούν αλλότριες στοχεύσεις και όχι την προάσπιση της διαφάνειας και ισονομίας  στην απονομή της αθλητικής δικαιοσύνης, την οποία ευόρκως υπηρέτησα επί 2ετία.
    Επ’ αυτού δε παραπέμπω στο χειρισμό του συνόλου των υποθέσεων που χρεώθηκα κατά το χρόνο της θητείας μου και των διώξεων που άσκησα κατά τη διάρκειά της, όπως επίσης και της διαδικαστικής εξέλιξης αυτών. Η επιχειρούμενη δε αμφισβήτηση της  αντικειμενικότητας και αμεροληψίας μου, κατά την άσκηση των ως άνω καθηκόντων μου, και μάλιστα κατά τρόπο συκοφαντικό, καταρρίπτεται ευθέως από τον τρόπο εκτέλεσης αυτών, ο οποίος ήταν σύμφωνος με το Σύνταγμα, το νόμο και τη συνείδηση μου, τεχνηέντως δε και ιδιοτελώς αποκρύπτεται από τους εν λόγω συντάκτες.
    Στέφανος- Κωνσταντίνος Μπαξεβάνης
    Αντεισαγγελέας Πρωτοδικών"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου