του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Απάντηση έδωσε
η πολυεθνική Unilever για τον χάρτη διχοτόμησης του Αιγαίου που έβαλε στην περιβόητη
διαφήμιση η οποία και τελικώς απεσύρθη μετά το δημοσίευμα του pronews.gr μέσα σε 12 ώρες
Σημειώνεται ότι
η διαφήμιση παρουσίαζε το Αιγαίο διχοτομημένο στον 25ο μεσημβρινό υιοθετώντας
έτσι τους ισχυρισμούς των Τούρκων.
Η εταιρεία μεταξύ άλλων λέει ότι:
«η εταιρία μας, με αίσθημα ευθύνης δηλώνει
απερίφραστα το σεβασμό σε κάθε σύμβολο εθνικής κυριαρχίας και ως εκ τούτου
προχώρησε στην άμεση απόσυρση του διαφημιστικού σποτ, στο οποίο μια ατυχής,
διόλου ηθελημένη, εικαστική απεικόνιση χάρτη, εκλήφθηκε ως παραποίηση των
ελληνικών συνόρων.
Λυπούμεθα
ειλικρινά για το ότι το συμβάν αυτό έθιξε το κοινό αίσθημα και αρχές που κι
εμείς οι ίδιοι πρωτίστως ενστερνιζόμαστε.
Με
εκτίμηση, Τομέας Παγωτού Unilever»
Για το γεγονός
ότι η πολυεθνική εταιρεία Unilever Αγγλικών και Ολλανδικών μετοχικών συμφερόντων και
ιδιοκτήτρια εταιρεία της ΕΛΑΙΣ, ήταν η υπεύθυνη της διαφήμισης, που περιείχε φωτογραφία
με χάρτη που έδειχνε χωρισμένη με μια γραμμή το Αιγαίο το αποκάλυψε η ελληνική
συνεργαζόμενη εταιρεία «Μπισκότα Παπαδοπούλου»
Απάντηση της «Μπισκότα Παπαδοπούλου» στο θέμα: Διαφήμιση
ΠΑΓΩΤΟ ΕΒΓΑ 4Χ4
«Με αφορμή τη διαφήμιση του παγωτού ΕΒΓΑ 4×4,
που περιέχει προϊόν μας, θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρία μας
συνεργάζεται με τα παγωτά ΕΒΓΑ, παρέχοντας απλώς τις σχετικές ποσότητες
μπισκότων για την δημιουργία του εν λόγω προϊόντος. Υπεύθυνος για το προϊόν και
τη διαφήμισή του είναι o Τομέας Παγωτού της Unilever.
Μόλις
διαπιστώσαμε ότι η εν λόγω διαφήμιση εκλαμβάνεται ως παραποίηση του χάρτη της
Ελλάδας, ζητήσαμε αμέσως την απόσυρσή της. Από την πλευρά του, ο Τομέας Παγωτού
της Unilever προέβη στην απόσυρση της διαφήμισης, όπως διαβεβαίωσε και σε
ανακοίνωσή του.
Η
Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. είναι μία ιστορική ελληνική εταιρεία, που τιμά και
στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις, επί 100 χρόνια τώρα, την ελληνικότητά της
και σέβεται τα εθνικά μας σύμβολα και τον πατριωτισμό όλων των Ελλήνων.
Ζητούμε
συγγνώμη αν άθελά μας εθίγη το κοινό εθνικό αίσθημα.»
Παρότι και οι
δύο εταιρείες ανέλαβαν την ευθύνη τους για το ζήτημα αυτό υψηλής εθνικής
σημασίας καταδεοκνύει για μια ακόμη φορά ότι οι εκάστοτε επιχειρήσεις συχνά
ξεχνούν τις εθνικές ευιασθησίες με αποτέλεσμα να καθίστανται απρόσεκτες.
Φυσικά και δεν
θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό έγινε επίτηδες και δεν το πιστεύουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου