Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (24/11/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (24/11/2019)
    Άμα κάθεσαι και ακούς αυτούς που σε συμβουλεύουν τι να τρώς και τι να μην τρώς το βράδυ, θα παλαβώσεις. Όλοι ξέρουν πως πρέπει να τρώμε ελαφρά. Και το «ελαφρά» είναι σχετικό, εξαρτάται πώς το θεωρεί ο καθένας. Για έναν που έφαγε ένα κατσικάκι το μεσημέρι, «ελαφρά» είναι μια πίτσα το βράδυ, και για έναν που έφαγε κανονικά, δηλ. ένα πιάτο στιφάδο λ.χ., «ελαφρά» είναι τρείς φρυγανιές. Εγώ σας λέω, να μην ακούτε κανένα! Να τρώτε κανονικά το βράδυ μετά τις δέκα, μετά κανένα φρουτάκι, και λίγο πριν κοιμηθείτε, μια σοκολάτα για τη γεύση…. Έτσι θα καταφέρετε να γίνετε σαν και εμένα! ( 106 κιλά…ςςςςς!)
------------------------------------------
    Από ότι διαβάζετε, δεν είμαι μόνο εγώ παραπονούμενος με τον ΟΑΣΘ. Οι περισσότεροι Σαλονικιοί, παραπονούνται. Δηλαδή, όλοι όσοι χρησιμοποιούν λεωφορείο….
------------------------------------------
    Ά, τέτοιο «κουμάσι» ήταν ο περιβόητος Γλάδστων και του έχουμε και άγαλμα…. Προσοχή, μην το λερώσουν οι… ρουβίκωνες!
------------------------------------------
    Και εάν δεν το καταλάβατε, περικοπές, αναδρομικά, δώρα και τα λοιπά που μας χρωστάνε, ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ! Πάνε όλα στην ολομέλεια του ΣτΕ για νέα αποφαση….
------------------------------------------
    Ένα αμερικάνικο κόμιξ του 1939, πουλήθηκε 1,26 εκατομμύρια δολάρια! Και ύστερα, μου λένε πως τζάμπα τα μαζεύω…. Φροντίζω για τα εγγόνια μου!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου