Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

9.Μήνυση καταθέτει η Μιμή Ντενίση στη Ρένα Δούρου!



9.Μήνυση καταθέτει η Μιμή Ντενίση στη Ρένα Δούρου!
    Μήνυση εναντίον της περιφερειάρχη Αττικής Ρένας Δούρου, θα καταθέσει η Μιμή Ντενίση, εκπροσωπώντας τους κατοίκους της περιοχής γύρω από το Πεδίον του Άρεως.
    Η ηθοποιός εξομολογήθηκε τους κινδύνους που εγκυμονεί το εν λόγω πάρκο, με τους τοξικομανείς και τα σκουπίδια να εμποδίζουν τους κατοίκους που δε μπορούν να απολαμβάνουν τις βόλτες τους. Με νέα δήλωσή της σε καθημερινή εφημερίδα η Μιμή Ντενίση εξήγησε τους λόγους της κατάθεσης της μήνυσης.
    «Πρόκειται για μια μεγάλη ανοιχτή πληγή στο κέντρο της Αθήνας. Δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε, κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα αλλά και η υγεία μας. Δεν νομίζω ότι πρέπει να εγκαταλείψουμε τα σπίτια μας, επειδή η Πολιτεία τα έχει αφήσει όλα στο έλεος του Θεού. Εγώ μόνο εριστικός άνθρωπος δεν είμαι, αλλά έχω αγανακτήσει. Το πάρκο ανήκει στην Περιφέρεια που δεν κάνει τίποτα για να μας προστατέψει, αλλά δεν φροντίζει κιόλας να ελέγξει την κατάσταση που επικρατεί μέσα στο Πεδίον του Άρεως, ειδικά τις βραδινές ώρες. Γι’ αυτό αναγκαζόμαστε να φτάσουμε στα δικαστήρια και ας αποφασίσει η Δικαιοσύνη αν το αίτημά μας είναι σωστό και δίκαιο», ξεκαθάρισε η ηθοποιός.
    Η Ντενίση συγκεντρώνει υπογραφές μαζί με τον Σύλλογο Φίλων του Πάρκου, που αριθμεί 5.000 μέλη, προκειμένου να καταθέσουν την μήνυση.
    Η δημοφιλής πρωταγωνίστρια δήλωσε επίσης ότι έχει βρεθεί αντιμέτωπη με τοξικομανείς στον κήπο του σπιτιού της. «Ούτε το παιδί μου ούτε και εγώ μπορούμε να κυκλοφορήσουμε μόνες μας. Ένα βράδυ που γύρισα σπίτι βρήκα τέσσερα άτομα που έκαναν ναρκωτικά στον κήπο μου. Το θεωρώ τραγικό. Δηλαδή, στην Ελλάδα όπου κάποτε δεν κλειδώναμε τα σπίτια, τώρα φοβόμαστε ακόμη και στον κήπο μας».

1 σχόλιο:

  1. Ντρέπεστε να πείτε Κυρία Ντενίση ότι επί επάρατης "χούντας" δεν κλειδώναμε τα σπίτια μας ή δεν το θυμάστε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή