Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

1.Ούτε ένα επιβατικό πλοίο φέτος το καλοκαίρι για τη Θεσσαλονίκη- Καμία σύνδεση με τα νησιά



1.Ούτε ένα επιβατικό πλοίο φέτος το καλοκαίρι για τη Θεσσαλονίκη- Καμία σύνδεση με τα νησιά
Ρεπορτάζ: Χριστίνα Φωτεινάκη
    Ακτοπλοϊκά αποκλεισμένη θα είναι φέτος το καλοκαίρι η Θεσσαλονίκη, που πέρα από τα κρουαζιερόπλοια και τα εμπορικά, κανένα άλλο πλοίο δεν θα πλησιάσει το λιμάνι της.
    Μπορεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, ωστόσο τα δρομολόγια που πραγματοποιούνταν προς νησιά του Β. Αιγαίου, τα τελευταία χρόνια μειώθηκαν στο ελάχιστο, με αποτέλεσμα πέρσι να υπήρχε μόνο ένα πλοίο που έκανε το δρομολόγιο Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάμος μία φορά την εβδομάδα. Φέτος, τα πράγματα είναι ακόμα πιο απογοητευτικά, καθώς ακόμα και αυτό το μοναδικό δρομολόγιο δεν θα πραγματοποιείται. 
Καμία επιδότητηση για δρομολόγια από το λιμάνι
    Το seleo επικοινώνησε με τα δύο πρακτορεία που παρείχαν ακτοπλοϊκά εισιτήρια για διαδρομές από και προς Θεσσαλονίκη. Ο κ. Χάρης Καραχαρίσης, ναυτικός πράκτορας και ιδιοκτήτης του πρακτορείου Thesferry μίλησε για τη μοναδική ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Β. Αιγαίου, η οποία δεν περιλαμβάνει... επιβάτες. "Το μοναδικό πλοίο που θα πραγματοποιεί δρομολόγια προς Λήμνο- Μυτιλήνη- Χίο- Πειραιά είναι οχηματαγωγό και θα μεταφέρει φορτηγά και ασυνόδευτα οχήματα. Δεν θα υπάρξει κανένα επιβατικό πλοίο που να συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά. Το υπουργείο έδωσε όλες τις επιδοτήσεις στην Καβάλα, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια για τα παραπάνω νησιά να πραγματοποιούνται μόνο από εκεί". Συγκεκριμένα θα υπάρχουν τρία δρομολόγια από Καβάλα προς Λήμνο- Μυτιλήνη- Χίο- Σάμο και άλλα τέσσερα προς Λήμνο- Αη Στράτη- Λαύριο
Άγονη γραμμή η Θεσσαλονίκη
    Ο κ. Δημητριάδης υπεύθυνος του πρακτορείου FerryTraveller λέει πως η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης έχει σταματήσει από το Σεπτέμβριο του 2014 και δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι για τους καλοκαιρινούς μήνες. "Η Θεσσαλονίκη θεωρείται άγονη γραμμή και έτσι το υπουργείο αποφάσισε να δώσει τις επιδοτήσεις στο λιμάνι της Καβάλας, με αποτέλεσμα καμία εταιρεία να μην επιλέξει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τα δρομολόγιά της. Χωρίς επιδοτήσεις δεν συμφέρει καμία εταιρεία να κάνει αυτά τα δρομολόγια, καθώς τα ναυτικά μίλια είναι πολλά, ενώ η απόσταση από την Καβάλα για τα νησιά είναι μικρότερη και έτσι γλιτώνουν ναυτικές ώρες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου