Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/12/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/12/2017)
Ανδρέας
    Έχω την εντύπωση πως ο Σαββίδης μέσω της ΣΕΚΑΠ δέχεται μεγάλη οικονομική πίεση αποτο Δημόσιο, για να πληρώσει αυτά που δεν χρωστάει. Διαφορετικά, δεν νοείται αυτή η ενορχηστρωμένη οικονομική επίθεση εναντίον της εταιρείας. Η οποία λειτουργεί στην Ελλάδα, με Έλληνες εργαζόμενους! Είπαμε, δεν τον «πολυπάω» τον Σαββίδη, όμως εδώ….. «κάτι τρέχει»! Αν μάλιστα, συνδυαστεί και με την «εμπλοκή» στο θέμα της αγοράς του ΟΛΘ, έ, κάτι τρέχει οπωσδήποτε. Τον θέλουν μόνο για τον ΠΑΟΚ και για αγορές εκτός δημοσίου.
---------------------------------------
    Για ποια πανεπιστήμια μιλάει ο τέως πρύτανης; Για τα ελληνικά; Υπάρχουν ακόμα ή είναι μόνιμες «γιάφκες» αναρχοαυτόνομων κουκουλοφόρων που κάνουν ό τι θελουν, ενώ, βεβαίως, βεβαίως, ισχύει το περιβόητο ΑΣΥΛΟ! Περιμένουν να έρθει κάποιος με Μαγικό Ραβδάκι και να τα διορθώσει όλα; Προς το παρόν, ας απολαύσουν το… ραβδάκι, το καδρονάκι, το σκονάκι και την  «μολότωφ». Είναι θέμα εκπαίδευσης…. Ά, μην ξεχνάτε, όταν έρχονται μέλη του «Ρουβίκωνα» να ανοίγετε τις πόρτες, και να τους κερνάτε καφέ, σάντουιτς και αναψυκτικό!
---------------------------------------
    Τι να αρχίσω να σας άναρτώ αυτούς που σκοτώνουν τα παιδιά τους, τον πατέρα τους, τον γείτονα, την γυναίκα τους, αυτούς που αυτοκτονούν, και όλα τα παρεμφερή. Αρκετά μαύρη είναι η κατάσταση, ας μην την κάνουμε κατάμαυρη…..
---------------------------------------
    - « Γυναίκα, φέρε μου γρήγορα 28 γραμμάρια ξηρούς καρπούς! Την δόση μου! Και πρόσεξε, να τα ζυγίσεις καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου