Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (23/2/2018)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (23/2/2018)
Ανδρέας
     Πολλοί φίλοι, με ρωτούν γιατί δεν έχω ειδήσεις από την υπόθεση NOVARTIS που είναι τόσο επίκαιρη. Φυσικά και είναι επίκαιρη, ετεροχρονισμένα όμως. Επειδή από τα λίγα που διάβασα, δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα, για τις δίκαιες ή άδικες κατηγορίες, και επειδή δεν θέλω να διακινδυνεύσω απόψεις μου που δεν έχουν παγιωθεί ακόμα, περιμένω την εξέλιξη των γεγονότων, οπότε θα φανεί ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, αν και το βλέπω πολύ απίθανο…. Θυμηθείτε το Βατοπέδι όπου ο … θησαυρός ήταν «άνθρακες»! Επι πλέον, δεν θελω να αναπαράγω τους «σκυλοκαυγάδες» των πολιτικών και τη λάσπη που ρίχνουν ο ένας εναντίον του άλλου. Τι έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι; «ΧΡΟΝΟΣ ΕΥΜΑΡΗΣ ΘΕΟΣ».
--------------------------------------------
    Τελικά αυτή την … «πολιτική ευθύνη», που… αναλαμβάνουν κάποιοι, δεν την πολυκαταλαβαίνω. Και αυτό, εφεύρεση των πολιτικών είναι.  Είναι σαν να λένε «Εντάξει, εγώ φταίω, αλλά να μην το κάνουμε τώρα και ζήτημα!» Και η ζωή συνεχίζεται, με ατή την υποτιθέμενη «συγγνώμη». Δεν άκουσα κανέναν να αναλάβει την ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, ούτε την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ. Και προφανώς, ούτε και θα ακούσω ποτέ….
--------------------------------------------
    Πρέπει να διευκρινίσω ( για ακόμα μία φορά ) πως δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνώ με το περιεχόμενο όλων των αναρτήσεων. Πρέπει να υπάρχει πολυφωνία και δυνατότητα εκφράσεως διαφορετικών θέσεων ( εντός κάποιων ορίων, βεβαίως… βεβαιως…)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου