Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/10/2017)



ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (26/10/2017)
Ανδρέας
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, συμπολίτες μου! Εκατόν πέντε χρόνια πέρασαν από την ευλογημένη μέρα! Η Θεσσαλονίκη ΕΛΕΥΘΕΡΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, λοιπόν.
-----------------------------
    Κάθε φορά, σε επετείους ή και σε άλλους χρόνους, που σκέφτομαι την απελευθέρωση της πόλης μου το 1912, ασυναίσθητα μου έρχεται ένα ποίημα στο μυαλό, που οι παλιοί το ξέρουν. «Η Σαλονίκη πού ‘σβηνε με του καιρού το δίαβα, καντήλι που τρεμόφωτο για λάδι λαχταρά….».Και πάντα με πιάνει αυτό το «κάτι τι» και ένας κόμπος έρχεται στο λαιμό μου…. Αυτό το «κάτι τι»΄….
-----------------------------
    Και για να αλλάξω θέμα, βλέπετε παρακάτω πως  βγήκε η ονομασία για τις Τράπεζες. Και πάντα είχαν στο πλάι μια μαγκούρα! Μην σας προξενεί έκπληξη λοιπόν η τακτική που ακολουθουν και σήμερα. Είναι πανάρχαια!
-----------------------------
    Να δούμε, τι άλλο θα δούμε. Ανακατεύουν ρίγανη με θυμάρι και το πουλάνε σαν «ρίγανη»! Να δούμε, τι άλλο θα νοθεύσουν. Τίποτα δεν θα προξενησει έκπληξη…
-----------------------------
    Και πάλι, φίλοι μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για την πόλη μας !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου