Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (13/10/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (13/10/2017)
Ανδρέας
      Όταν γράφει ο Νίκος Μέρτζος για «Μακεδονικό Αγώνα», απλώς πρέπει να τα διαβάζουμε με προσοχή και ευλάβεια!
---------------------------
    Μέχρι τώρα, πιστεύαμε πως το ΓΝΗΣΙΟ μέλι, είναι μία από τις λίγες αγνές τροφές που έχουν μείνει. Εμένα μου λές! Ούτε αυτό είναι αγνό, αφού επηρεάζεται από τα άνθη που επηρεάζονται και αυτά με τη σειρά τους από τα φυτοφάρμακα και λοιπά δηλητηριώδη. Λένε, πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Τι θα έλεγαν; Είμαι υποχρεωμένος να το δεχτώ, γιατί «ΟΧΙ» το ένα, «ΟΧΙ» το άλλο, στο τέλος θα πεθάνουμε από ασιτία.
---------------------------
    Αυτό το νέο μόρφωμα που ετοιμάζουν στην Κεντροαριστερά, «φέρνει» αρκετά προς το Σύριζα. 5-6 ( μπορεί και 15-20) τάσεις προσπαθούν να επικρατήσουν, και λένε «κακά λόγια» ο ένας για τον άλλο. Άντε και τελικά τα βρήκανε, βγάλαν αρχηγό και ξεκινάνε. Πώς θα συνεργαστούνε και συνεννοηθούνε μεταξύ τους; Εδώ ούτε για τον τρόπο εκλογής του αρχηγού συμφωνούνε… Ο καθένας θα τραβάει την άκρη του και θα τους ενώνει το μόνιμο δέλεαρ της «καρέκλας»; Αυτοί δεν βριζόντουσαν πριν λίγο καιρό; Δικαιολογούνται, θα μου πείτε, αφού είναι… πολιτικοί ! Στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους, έχουν την άποψη πως θα μπορέσουν μετεκλογικά να συνεργαστούν με το ¼ του Σύριζα που θα μείνει, και να κάνουν κυβέρνηση! Χρόνος, ευμαρής Θεός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου