Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Έπιασε δουλειά, μετά από 4 χρόνια απραξίας, ο μετροπόντικας στο μετρό Θεσσαλονίκης



Έπιασε δουλειά, μετά από 4 χρόνια απραξίας, ο μετροπόντικας στο μετρό Θεσσαλονίκης
    Ξεκίνησε μετά τέσσερα χρόνια απραξίας ο πρώτος μετροπόντικας (TBM) στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οποίος ξαναβαφτισμένος ώς «Ηρακλής» για να σηματοδοτήσει την έναρξη νέας εποχής για το έργο, θα κινείται με ταχύτητα 10 μέτρων ανά ημέρα. Την επανεκκίνηση του έργου εγκαινίασε στο εργοτάξιο του σταθμού «Νέα Ελβετία» ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι αποτελεί την απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν και πετούσαν λάσπη τόσους μήνες.
    Εντός του Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας, ο «Ακτωρ», ώστε σταδιακά να δοθεί υπόσταση στη διπλή σήραγγα της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης (οι δύο μετροπόντικες, που έφεραν μέχρι πρότινος τα ονόματα «Γιωρίκας» και «Κωστίκας», είναι απαραίτητοι, καθώς το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει μία σήραγγα ανά κατεύθυνση, σε αντίθεση με εκείνο της Αθήνας όπου η σήραγγα είναι μία).
    Μετά τα νέα δεδομένα που δημιούργησε η συμφωνία της κατασκευάστριας κοινοπραξίας με το Δημόσιο, η αποπεράτωση τόσο της βασικής γραμμής του μετρό όσο και της επέκτασης προς Καλαμαριά θα πραγματοποιηθεί έως την άνοιξη του 2020.
   Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννη Μυλόπουλο, τα έργα πολιτικού μηχανικού (δηλαδή το κατασκευαστικό κομμάτι της βασικής γραμμής) αναμένεται να είναι έτοιμα σε έναν χρόνο από σήμερα, ενώ η βασική γραμμή σχεδιάζεται να λειτουργήσει έως το 2020.
   Την ετοιμότητα για παράδοση του έργου εντός του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος του ΑΚΤΩΡΑ, Δημήτρης Κούτρας, επισημαίνοντας ότι «θα είμαστε έτοιμοι μέχρι το 2020″, ενώ το ίδιο έτος αναμένεται να λειτουργήσει και η επέκταση προς Καλαμαριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου