Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

7.Άδωνις Γεωργιάδης: Αν πέσει η κυβέρνηση εγώ θα βγάλω τα χρήματά μου στο εξωτερικό

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
7.Άδωνις Γεωργιάδης: Αν πέσει η κυβέρνηση εγώ θα βγάλω τα χρήματά μου στο εξωτερικό

Ο ‘’μπουμπούκος’’ ξαναχτυπά…
     «Αν ο ΣΥΡΙΖΑ κρατικοποιήσει το ΤΧΣ, οι τράπεζες θα κλείσουν» δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης.
    Σε αντιπαράθεση ήρθαν το πρωί της Τρίτης στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος.
    Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ είπε απευθυνόμενος στον κ. Βαρεμένο ότι εάν η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ «πέσει», τότε θα αποσύρει τα χρήματά του από τις ελληνικές τράπεζες και θα τα μεταφέρει στο εξωτερικό. «Θα αφήσω εγώ τα λεφτά μου να τα φάει ο Βαρεμένος;» είπε χαρακτηριστικά.
    Πρόσθεσε δε ότι εκτιμά πως αν ο ΣΥΡΙΖΑ κρατικοποιήσει το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, όλες οι τράπεζες θα κλείσουν.
    Στα όσα είπε ο κ. Γεωργιάδης αντέδρασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος μάλιστα αναρωτήθηκε γιατί δεν έχει παρέμβει κάποια τραπεζική αρχή για τις σχετικές δηλώσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου