Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/5/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/5/2019)
    Ο καθένας γράφει ό τι του κατέβει! Κάποιος συστήνει ειδική διατροφή των μαθητών, για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις! Λές και πως εάν την ακολουθήσει ο μαθητής, θα γίνει πιο έξυπνος και θα γράψει καλύτερα! Το θέμα, είναι πως κάποιοι τα πιστεύουν. Και θα βγούν μεθαύριο οι γονείς και θα λένε: «Μα, το παιδί μου έτρωγε σπανάκι ( λέμε τώρα…. ) πώς είναι δυνατόν να μην έγραψε καλά;». Εάν το παιδί πάει αδιάβαστο, όσα «μαντζούνια» και να πάρει, «ντουβάρι» ήταν και «ντουβάρι» έμεινε….
------------------------------------------------
    Εντάξει, είπαμε, εκλογές, αλλά… όχι και έτσι! Στην Ηλεία, υποψήφιος μοίραζε φυλλάδια στις κηδείες στο νεκροταφείο! Καταλάβατε τώρα, τι είδους «νούμερα» ζητάνε την ψήφο μας; Εάν κάτι τέτοιοι άνθρωποι βγούνε, τι μπορούμε να περιμένουμε από αυτούς; Εάν δεν ήμουν όλα μου τα χρόνια αποφασισμένος να ψηφίζω στις εκλογές ( βαυκαλιζόμενος…. ) θα έλεγα πως δεν αξίζει τον κόπο να πηγαίνουμε και να ταλαιπωριόμαστε. Όμως, ίσως υπάρχουν και αξιόλογοι, τους οποίους πρέπει να ανακαλύψουμε. Και, προσοχή στα «σημάδια» που δίνει ο καθένας τους. Ανεξάρτητα από κόμματα. Υπόψη, η ιστορία του καθένα τον ακολουθεί, όσο και εάν ο ίδιος θέλει να αγνοηθεί. Απλώς, χρειάζεται και λίγη μνήμη!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου