Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/5/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/5/2019)
    Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου…. «πετρελαιοκίνητο»! Γιατί το γράφω αυτό; Η χειρότερη ώρα για να συζητήσω είναι το πρωϊ όταν ξυπνάω και πριν τελειώσω τον καφέ μου. Χρειάζεται κάποιος αρκετά μεγάλος χρόνος «αποκατάστασης λειτουργιών», ώστε να συζητήσω κάτι σοβαρά, ή και να σκεφτώ ακόμα…. Εν αντιθέσει με το βράδυ, που όλες μου οι λειτουργίες είναι στο «φούλ». Όσοι με ξέρουν καλά από το παρελθόν, θα το έχουν διαπιστώσει, όταν το πρωί, πρίν τον καφέ, η συνεννόησή μου γινόταν με νοήματα…. Φανταστείτε, πως το περίφημο «τέστ κοπώσεως» τις πρωινές ώρες μου είναι αδύνατον να το «βγάλω», ενώ το βράδυ, είναι πανεύκολο… (ήταν, δηλαδη…) Έτσι και με τις καθημερινές σκέψεις που κάθε μέρα βάζω, εάν τις έγραψα από το βράδυ, πάει καλά… Εάν , όπως σήμερα, τις γράφω το πρωϊ, έ, άστα να πάνε…
------------------------------------------------
    Θέλοντας να αποδείξουμε την κοινωνική μας ευαισθησία, και μετά τον σάλο που προκλήθηκε από τον περιβόητο Πολάκη,  ο κ. Κυμπουρόπουλος, άτομο με ειδικές ανάγκες ( ΑΜΕΑ) πήρε την πρώτη θέση σε ψήφους για την ευρωβουλή, με την ΝΔ. Συμφωνώ με την κοινωνική ευαισθησία των ψηφοφόρων, και συντάσσομαι μαζί τους. Όμως, η κατάστασή του, δεν του δίνει τις δυνατότητες να ανταπεξέλθει στα καθήκοντα του ευρωβουλευτού, όπως και να το κάνουμε. Εκτός και εάν θεωρήσουμε το αξίωμα σαν… τιμητικό, και δεν χρειάζεται να κάνει κανείς και πολλά πράγματα. Τότε, είμαστε σύμφωνοι. Όμως, καλά θα ήταν, όλοι μας, να συνδιάζουμε ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ με ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, και κατόπιν να προχωρούμε. Και πρώτα από όλα, πρέπει να μελετήσουμε το «ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ» των αρχαίων και σοφών προγόνων μας….. Και εγώ θέλω να πάω να παίξω μπάσκετ, όπως κάποτε, όμως….. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ πλέον.
------------------------------------------------
    Λόγω απουσίας μου, αύριο Σάββατο ενώ θα υπάρξουν οι γνωστές  καθημερινές αναρτήσεις στο μπλόκ «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 3229», δεν θα στείλω το γνωστό ε-μαιηλ που στέλνω πρωϊ – πρωϊ. Δεν προλαβαίνω!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου