Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/5/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/5/2019)
    Φαντάζομαι πως μου επιτρέπετε κάποιες φορές, να βάζω ειδήσεις – μούφες, έτσι, «χάριν παιδειάς». Έτσι και σήμερα, έχω  ένα…. ΣΤΑΝΤΑΡ και ένα… ΑΟΥΤΣΑΙΝΤΕΡ! Στάνταρ, είναι η…. σταδιακή κατάργηση των τριτοκλίτων επιθέτων, και Αουτσάϊντερ το σχετικό με τον Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και την Αμφίπολη. Προσωπικά, δεν πιστεύω ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Μα, πώς θα γεμίσουμε σελίδες;
----------------------------------------------------
     Εχθές, έγραψα για κράτος – μπουρδέλο, διερωτώμενος μήπως προσβληθεί κανένας. Να λοιπόν, που ένας φίλος μου… προσεβλήθη! Και με περιπαικτική διάθεση, μου έστειλε το παρακάτω:
Ανδρέα προσεβλήθην τα μέγιστα διότι:
1.Τα μπορδελα ποτε δεν ζημίωσαν την Πατρίδα μας 
2.Εκαναν πολλούς από μας-τότε-περήφανους άνδρες
3.Επικρατει τάξης ,σεβασμός,ησυχία και τηρείται σειρά προτεραιότητος
4.Υπαρχει μια τσατσά,που βάζει ταξη και όλοι την σέβονται και κανείς δεν τολμά να της αντιμιληση
Εμείς ούτε μια τσατσα δεν μπορούμε να βρούμε σημερα!!!
Με αγάπη και......πολλές αναμνήσεις. Κ.Μ.
Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, που είναι και σωστά, ο χαρακτηρισμός κράτος – μπουρδέλο είναι ατυχής! Πρέπει να βρώ κάτι άλλο……
----------------------------------------------------
    Τελικά, οι αγώνες για τις συντάξεις χηρείας που έκανε για χρόνια ο σύλλογος ΑΞΙΑ, δικαιώθηκαν. Και έπρεπε να δικαιωθούν, αφού τέτοιες ηλιθιότητες, δεν έπρεπε να προβλέπει ο νόμος, από τότε που έγινε. Ήταν τότε, που οι υπεύθυνοι «νομοθέτες» ( τρομάρα τους…) εάν μπορούσαν να σε γδάρουν στην κυριολεξία και να πουλήσουν το δέρμα σου, θα το έκαναν…. Τέλος πάντων, κάλλιο αργά παρά ποτέ!
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου