Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/8/2020)
    Ευχαριστώ πάρα πολύ την ALPHA BANK, που έστω και χωρίς να πάρω μέρος σε εκλογές, με ανακήρυξε… ΒΟΥΛΕΥΤΗ!!!! Μόλις προ ολίγου, πήρα το παρακάτω ε-μαιηλ:
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌΣ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΟΣ
    Αγαπητέ βουλευτή,
    ενημερώνουμε το σύστημα ασφαλείας μας, για το λόγο αυτό κλειδώσαμε το λογαριασμό σας μέχρι να αναβαθμίσετε την ασφάλειά σας.
    Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί προσωρινά. Για να τον ξεκλειδώσετε, πρέπει να επαληθεύσετε τα στοιχεία σας.
    Ευχαριστώ  ιδιαίτερα την τράπεζα, όμως…. δεν θα πάρω! Πέρα του ότι δεν έχω πάρε – δώσε με την συγκεκριμένη τράπεζα, το ε-μαιηλ που πήρα είναι τουλάχιστον ύποπτο! Πιθανώτατα, πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη, αφού όλες οι τράπεζες δεν επικοινωνούν με ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ε-μαιηλ με τους πελάτες τους. Εάν πάρετε και εσείς κάτι τέτοιο, ΜΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ για κανενα λόγο! Καλύτερα να πάτε σε ένα υποκατάστημα, για να σας ενημερώσουν. Και αυτό που θα σας πούν, είναι πως «Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ Ε-ΜΑΙΗΛ».
------------------------------------------
    Μάλιστα… Μετά το τέλος του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ στο Βερολίνο, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα. Όπως λένε οι δικοί μας, «κατακεραυνώνουν» την Τουρκία. Όμως, από ό τι διάβασα, πρόκειται για ευχολόγια και απειλές, και τίποτα άλλο. Πουθενά δεν αναφέρεται η ανάγκη συμμορφώσεώς της με το Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Θαλάσσης. Αυτά, μόνο οι ανακοινώσεις των δικών μας τα αναφέρουν. Ή γνώμη μου; Έγινε μια τρύπα στο νερό, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Στην ουσία, «έριξαν το μπαλάκι» στην Έκτακτη Σύνοδος Κορυφής (στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου). Πρόβλεψή μου, πως εκεί θα γίνει μια ακόμα μεγαλύτερη τρύπα στο νερό!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου