Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (25/8/2020)
    Εκεί που έψαχνα να βρώ κάποια είδηση, ξαφνικά βρέθηκα προ δυσαρέστου εκπλήξεως. Πέθανε ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ! Έκανα κάποια δευτερόλεπτα, μέχρι να συνειδητοποιήσω τι διάβασα. Ένας κόμπος ήρθε στο λαιμό…. Ο τραγουδιστής που σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή, ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΟΧΗ, «έφυγε» 79 χρονών από καρδιά. Σε τέτοιες περιπτώσεις, λένε «δυσαναπλήρωτο κενό….», «το ελληνικό τραγούδι έγινε φτωχότερο…» και άλλα παρεμφερή. Εγώ ένα ξέρω. Το κενό του, δεν πρόκειται να γεμίσει με τίποτα. Ευτυχώς που άφησε πίσω τα τραγούδια του, σε δίσκους, για να τον θυμόμαστε. Τραγούδια που όχι μόνο αγαπήσαμε, αλλά ΛΑΤΡΕΨΑΜΕ στην κυριολεξία. Και το ΔΙΚΟ ΜΟΥ αγαπημένο διαχρονικά τραγούδι, δικό του ήταν. «ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ»…. Νομίζω πως έφυγε ένας δικός μου άνθρωπος. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΓΙΑΝΝΗ…. ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.
------------------------------------------
    Μόνο 170 σήμερα; Μήπως τέλειωσε το «πατιρντί» και δεν μας το είπαν; Άσε, εάν αύριο δούμε κάτω από 170, πάμε καλά! Ίσως ο ιός φοβήθηκε το εμβόλιο που ΘΑ έρθει, και το βάζει στα πόδια!
------------------------------------------
    Έχω μια απορία. Οι τούρκοι, όλο βγάζουν NAVTEX σε ελληνικά νερά, και εμείς μετά τρέχουμε να αντιδράσουμε.  Μήπως πρέπει και εμείς να βγάλουμε NAVTEX για άσκηση ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΡΑ (έχουν και αυτοί κάτι λίγα…) για να τους κάνουμε να τρέξουν και αυτοί με την σειρά τους; Μία καλή περιοχή είναι έξω από τον Ελλήσποντο, ανατολικά της Λήμνου. Για να μην φοβηθούν πάντως, να τους ενημερώσουμε πως το «ΑΒΕΡΩΦ» θα παραμείνει στον Πειραιά!
------------------------------------------
    Χαίρομαι που διαβάζω πως ο φράχτης του Έβρου θα επεκταθεί, όπως δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός. Να επεκταθεί πέρα ως πέρα, σε όλο το μήκος! Με ανάλογη επιτήρηση, όχι frontex και σαχλαμάρες….
------------------------------------------
    Κάτι λέγαμε για θαλάσσια σύνορα, και πλωτούς φράκτες. Τι έγινε; Μπήκαν; Ή κατάλαβαν το πόσο χαζομάρα είναι;;;; Εκεί χρειάζονται αξιόπιστα ραντάρ ( υπάρχουν) και ταχύπλοα ( και αυτά υπάρχουν). Εάν συνεργαστούν καλά, δεν θα μπορεί να περάσει ούτε ψαρόβαρκα!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου