Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (29/6/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (29/6/2019)
    Και μου στέλνει ένας φίλος ε-μαιηλ σήμερα, και μου λέει: «Καλά, Ανδρέα, ακόμα με το Σκοπιανό ασχολείσαι;» Καταλαβαίνω την διάθεσή του, ήθελε να με «τσιγκλίσει» λιγάκι. Δεν του απάντησα ιδιαίτερα, γιατί απαντώ εδώ, σε όποιον έχει τέτοιου είδους απορία. Με το Σκοπιανό, θα ασχολούμαι μέχρι να λυθεί, όπως πρέπει να λυθεί, αφού τα όσα έγιναν, μόνο λύση δεν τα θεωρώ. Για μένα, ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν υπάρχει. Υπάρχει ένα μικρό κράτος στο βορά μας, με πρωτεύουσα τα Σκόπια, και με το οποίο δεν έχουμε καμία διαφορά, αφού δεν διεκδικουμε τίποτα από αυτούς. Τώρα, εάν αυτοί διεκδικούν διάφορα από εμάς, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ
------------------------------------------------
    Πολλοί αναρωτιούνται «Πού το πάνε οι Τούρκοι» με τις καθημερινές προκλήσεις, δηλώσεις, παραβάσεις κτλ. Κατά τα φαινόμενα, είναι πολύ απλό. Προσπαθούν να προκαλέσουν κάποια βίαιη αντίδρασή μας ( θερμό επεισόδιο στη θάλασσα ή στον αέρα ) για να αποκτήσουν άλλοθι για τις επιδιώξεις τους, που τις ξέρουμε καλά. Όσο δεν αντιδρούμε δυναμικά, θα συνεχίζεται αυτό το «βιολί». Και τι πρέπει να κάνουμε; Θα ρωτούσε κάποιος. Έ, δεν ξέρω! Εάν ήμουν πρωθυπουργός ή αξιωματική αντιπολίτευση, θα ήμουν υποχρεωμένος να ξέρω, όμως… δεν είμαι! Ας μην ξεχνάμε όμως, πως από την μια μεριά, ο πόλεμος είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήνουμε στους στρατιωτικούς, αλλά και η ειρήνη είναι εξ ίσου σοβαρή υπόθεση, για να την αφήνουμε στους πολιτικούς.
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου